Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er masse småting som virkelig øker opplevelsen av spillet, på en god måte. Tok å gikk ved siden av en NPC, dame, og trykke på høyre pil på d-paden, sa et eller annet random, damen sa ikke noe, men tok frem telefonen og begynte å prate med en eller annen, jeg fortsatte å gå ved siden av og trykket på pilen, damen begynte å gå fortere, fortsatte slik litt til og det endte med at hun løp av redsel og skrek, og jeg løp etter, skikkelig stalker :p Men artig var det nå.

Du trenger ikke trykke noen taster for å gjøre det der. Det er bare å gå opp til noen, så vil de gå unna. Tror de fleste løper hvis du følger etter. Spesielt hvis du løper inn i dem og dytter ham/henne foran en buss... :whistle:

 

 

Hvor lenge har du hatt spillet?

Spillet er nok rimelig kort om man utelukkende går etter historien, men da har man misforstått hele poenget med spillet i første omgang. ;) Er også ca tyve timer inn, men har knapt rørt historien i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Fullførte og vant siste triathlon. Brukte 27 minutter, ca. Opplever stadig, spesielt på sykkeldelen, at de jeg konkurrerer mot får noe helvete til fart og raser rett forbi meg. Jeg har 100% stamina på Michael og kan spurte hele distansen uten å gå tom for stamina, men de får altså fortsatt nesten dobbelt så høy fart som meg. Annet enn å hamre A som en idiot, hva kan man gjøre for å kjøre så fort som mulig?

 

Eller er det bare rubberbandingen som er ute av kontroll?

Lenke til kommentar

Fy fasan så mye artig dialog og replikker det er i det spillet her. Jeg tar meg selv i å humre og le støtt og stadig, og noen ganger gapskratte, over det som blir sagt og gjort. Her i sted spankulerte jeg, som Trevor, langs promenaden av Alamosjøen, og da jeg møtte på en tilfeldig mann som sto og fisket trykket jeg høyre piltast for å se om Trevor hadde noe å si til ham. "WHY, OH WHY, WEREN'T YOU DROWNED AT BIRTH?!". Haha, den lo jeg godt av, som åpningsreplikk til en tilfeldig, fredelig kar. Som nå ligger på bunnen av Alamosjøen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...