Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tallet som er på karakteren når du bytter karakter, står det for hvor mange ting man har ugjort på den karakteren? det virker jo sånn, men Franklin sin får jeg aldri til null, er alltid 1 og da er det ingen oppdrag eller noe som er ugjort, noen som har en ide om hva det er jeg "mangler" å gjøre? Når jeg gjort alt på Michael og ikke hadde flere oppdrag og sånn der så gikk hans ned til null, skjønner ikke, irriterendes.

Lenke til kommentar

Er det mulig å kjøpe nytt hus/leilighet til Michael?

 

 

Etterhvert for du mulighet til å gjøre oppdrag fra Lester, gjør du det første snikmorder oppdraget for du et et stort hus oppi vinehood

 

---------------

 

Noen som har gjort oppdrag for Devin?

 

 

Det virker som han gir tips om at det er lurt å kjøpe en aksje, noen som vet hvilken?

 

Lenke til kommentar

Noen som har spilt golf ennå?Har funnet golfbanen, men det er ikke mulig å spille. Den er ikke indikert med noe ikon på kartet ennå, noen som vet hva som må til for å låse den opp?

 

Ja, tok en runde og fikk fem over par. Ikke verst, med tanke på at det var første gangen, og jeg stresset litt med å bli ferdig. Er du sikker på at klubben var åpen når du kom dit? Den/de er ikke døgnåpen. ;)

Lenke til kommentar

Fått spilt Gta V i 6 timer omtrent nå på x360. Kjempebra spill, men har likevel en del og klage på, på et spill som kosta 1,2 mrd? og lage.

 

Radioen, bare ca 5 sanger pr kanal, det er dårlig

 

Politiet er altfor innpåslitne, det er bra at det føles ekte, men det er ikke ekte når du kjører på en person i ei bakgate og får politiet etter deg med en gang.

 

Synes det systemet for lagring av spillet er litt rotete. Spillet hengte seg opp i en loadingprosess og måtte restarte og da var et oppdrag borte. Når skal jeg lagre manuelt og når lagrer det seg selv?

 

Hvorfor står det ikke hvor mye penger du tjente på det og det oppdraget? Savner den oversikten i hjørnet. Vet jeg kan se hvor mye penger jeg har hvis jeg pauser spillet.

 

Synes det er veldig bra at de har fått til realistiske skader på bilene, ser tilogmed at det drypper olje fra bilene. Du kan kræsje av hjul på biler tilogmed dø av utforkjøring i stor høyde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, tok en runde og fikk fem over par. Ikke verst, med tanke på at det var første gangen, og jeg stresset litt med å bli ferdig. Er du sikker på at klubben var åpen når du kom dit? Den/de er ikke døgnåpen. ;)

Må ha vært på dagtid, men sjekket ikke klokka. Det var hvertfall fullt av folk der. Får prøve igjen i morgen! Takk for svar :) Så får vi se hvor mange over jeg kommer, +5 høres ut som en bra score på et første forsøk ja :)

Lenke til kommentar

Noen som har spilt golf ennå?Har funnet golfbanen, men det er ikke mulig å spille. Den er ikke indikert med noe ikon på kartet ennå, noen som vet hva som må til for å låse den opp?

 

Jeg tror at du må gjøre en av de der "stranger and ???" quest med Michael, og hjelper en fyr. Du skal slippe han av ved golfbanen. Da var det første gang jeg så tipset i hjørnet at jeg kunne spille golf.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg spilt litt over 15 timer. Må si dette spillet overrasker meg med tanke på de små tinga. Som feks overhøre en samtale til noen randoms på gata, hvordan du påvirker aksjemarkedet og historien og "skuespillet" til karakterene. Trevor må være den, sykeste, sprøeste, kuleste, rareste, beste, morsomste karakteren jeg noen gang her spelt i alle spill de siste 10 årene.

Endret av Boris the drunk
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg tror at du må gjøre en av de der "stranger and ???" quest med Michael, og hjelper en fyr. Du skal slippe han av ved golfbanen. Da var det første gang jeg så tipset i hjørnet at jeg kunne spille golf.

Nope. Jeg har kun prøvd meg på to S&F-oppdrag. Et med Franklin jeg ikke klarte (racing), og et med Michael. (La oss bare si han ikke akkurat kunne ha golfet i den tilstanden han var i...) :p

 

Var for øvrig innom strippeklubben med Franklin, og klarte å få til noe der, for å si det sånn... :p

 

 

Første dans var med en blondine. Hun likte Franklin, så neste dans var en dobbeldans. Dvs blondina og en venninne. Deretter? La oss bare si vi møttes bak klubben... :p Dvs kjerringa stakk av når jeg henta bilen, så fikk ikke til noe der denne gangen. Men neste gang blir det andre boller. Eller bolling. :p

 

Lenke til kommentar

Er masse småting som virkelig øker opplevelsen av spillet, på en god måte. Tok å gikk ved siden av en NPC, dame, og trykke på høyre pil på d-paden, sa et eller annet random, damen sa ikke noe, men tok frem telefonen og begynte å prate med en eller annen, jeg fortsatte å gå ved siden av og trykket på pilen, damen begynte å gå fortere, fortsatte slik litt til og det endte med at hun løp av redsel og skrek, og jeg løp etter, skikkelig stalker :p Men artig var det nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...