Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Noen andre som har problem med å logge inn på ifruit? Jeg klarer fint å logge inn på social club fra pc. Men jeg får bare diverse feilmeldinger som at ifruit ikke klarer koble til "linked account". Jeg har linket xbox live kontoen min til social club fra pc.

 

Må man ha Xbox live gold for å få dette til å virke?

 

edit: Ser ut som @lykketrolling sliter med det samme som meg.

Endret av AcIdica
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg bruker selvfølgelig ikke cheat codes i oppdrag da. Jeg bruker dem derimot bare for å gå rundt og kødde i free roam og ha det gøy, og det må vel strengt tatt være lov!

 

Her er listen over cheat codes for de som er interesserte.

Selvfølgelig er det lov :)

Jeg ytret bare min personlige mening om at det i de fleste tilfeller er mer givende å klare noe på egenhånd.

Cheats for f.eks "wacky stuff" er selvfølgelig unntaket, da det ofte er eneste måten å få oppleve det på (f.eks Big Heads eller noe sånt).

Lenke til kommentar

I can has glitches? :p

 

post-284049-0-53758200-1379492683_thumb.jpg

 

Lo for øvrig godt av to små detalje på et mission. Tar det i en spoiler for sikkerhetsskyld.

 

 

Jeg lette etter en fyr nede på jernbanen, og prøvde å finne ham ved å styre Chop. Men i stedet for å finne fyren, fant jeg Chop og en annen hund som... la oss si hadde det litt moro... Once you've seen it, it can't be unseen... :p

 

Franklin og Lamar hadde tatt på seg tørkle foran ansiktet for å være anonyme og kidnappet en fyr. Det gikk jo fint, bortsett fra en liten detalje. Skiltet på bilen var kort og godt "Lamar"... :p

 

Lenke til kommentar

Lo for øvrig godt av to små detalje på et mission. Tar det i en spoiler for sikkerhetsskyld.

 

 

Jeg lette etter en fyr nede på jernbanen, og prøvde å finne ham ved å styre Chop. Men i stedet for å finne fyren, fant jeg Chop og en annen hund som... la oss si hadde det litt moro... Once you've seen it, it can't be unseen... :p

 

Franklin og Lamar hadde tatt på seg tørkle foran ansiktet for å være anonyme og kidnappet en fyr. Det gikk jo fint, bortsett fra en liten detalje. Skiltet på bilen var kort og godt "Lamar"... :p

 

 

Jeg så det fra hundens perspektiv. Det er noe som ikke blir usett med det første..

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...