Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja godt spørsmål, ble tatt av hypen. Spiller aldri på konsoll, men dette er kanskje vanlig for dere? isåfall ha meg unskyldt, for jeg får vondt i øya av dette...

 

har du ps3? for dette går ikke som smør...

 

Har Playstation 3 og har fått spilt gjennom det i én times tid. Forstår jeg riktig så har du XBOX? (er vel der "problemet" ligger, heh). Samtidig spiller jeg ikke vanlig på console heller, så jeg kan ikke si at dette er "vanlig" for meg. Da jeg bare har positive opplevelser med GTA V.

Lenke til kommentar

Spiller med lerret og projektor, og da er grafikken for jævlig egentlig. Svakhetene synes for godt. Like fullt imponert, dette er hardware fra 2005!

 

Hehe sittet med lerret og projektor selv, selv så legger jeg ikke så mye merke til feilene da ting generelt ser veldig bra ut. Men en ting jeg merket meg var når en bil en gang kjørte forbi meg så kunne man tydelig se veldig hakkete bevegelse.

 

 

Fikk ikke spillt så alt for mye i går, har vel 43m som Michael og 2t som Franklin. Men må si at det jeg har sett til nå er jeg mektig imponert over.

Liker at når man har politiet etter seg så kan man gjemme seg i smug og slikt. Samt at om har stjelt en politibil så er faktisk personbiler flinkere nå en før til å flytt på seg :p

 

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Årets spill!

Nja, året er ikke over ennå. Jeg ville ventet en måned eller to før jeg kommenterte hvor bra GTA5 egentlig er. Akkurat nå sitter du med "nytt spill"-følelsen, og følelsen av å endelig spille GTA5. Om en måned eller to har alt det der lagt seg. Det er fortsatt et bra spill, men årets spill? Det har rimelig sterk konkurranse, for å si det mildt... ;)

Lenke til kommentar

Å bruke cheat-codes er som å få en fremmed fyr til å ha sex med dama di slik at hu får en orgasme.

Du oppnår det du ønsker, men du opplever ikke tilfredsstillelsen ved å faktisk klare det selv uten en tredje-part.

 

Eller noe sånt.

 

Jeg bruker selvfølgelig ikke cheat codes i oppdrag da. Jeg bruker dem derimot bare for å gå rundt og kødde i free roam og ha det gøy, og det må vel strengt tatt være lov!

 

Her er listen over cheat codes for de som er interesserte.

Lenke til kommentar

 

Jeg bruker selvfølgelig ikke cheat codes i oppdrag da. Jeg bruker dem derimot bare for å gå rundt og kødde i free roam og ha det gøy, og det må vel strengt tatt være lov!

 

Her er listen over cheat codes for de som er interesserte.

Så lenge du bare spiller singleplayer er vel alt lov? Det er bare å cheate, hacke og modde til kuene kommer hjem for min del. Hadde det derimot vært multiplayer og du ødela for andre ville det vært en annen sak. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...