Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe er ikke direkte imponert over dem heller, bestilte fra komplett på torsdag med tollpost mypack, levert fra komplett torsdag kveld, synes de burte vært levert i dag lørdag. Jeg bor 20km fra Kompletts lager.

 

Jeg har hatt varer under 24 timer etter bestilling når jeg brukte tollpost hos komplett. Det er fra komplett til Kristiansand og så til Grimstad.

Lenke til kommentar

Litt WTF øyeblikk nå.

 

Bestilte Dead Island PC fra dem 12/9 og misset akkurat siste på lager. Forespurte neste leveransedato og det var 23/9. Valgte å beholde ordren. I dag morges fikk jeg utsettelse på leveransedato til begynnelsen av oktober, og da sendte jeg ny mail om annulering av ordren. Istad fikk jeg mail om at ordren er sendt(?).

 

Et triks for å beholde ordren muligens? Har fått kollinummer, så gjenstår å se om det er legit senere.

 

Rart.

Lenke til kommentar

Litt WTF øyeblikk nå.

 

Bestilte Dead Island PC fra dem 12/9 og misset akkurat siste på lager. Forespurte neste leveransedato og det var 23/9. Valgte å beholde ordren. I dag morges fikk jeg utsettelse på leveransedato til begynnelsen av oktober, og da sendte jeg ny mail om annulering av ordren. Istad fikk jeg mail om at ordren er sendt(?).

 

Et triks for å beholde ordren muligens? Har fått kollinummer, så gjenstår å se om det er legit senere.

 

Rart.

Triks: Send dem mail og forklar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe er ikke direkte imponert over dem heller, bestilte fra komplett på torsdag med tollpost mypack, levert fra komplett torsdag kveld, synes de burte vært levert i dag lørdag. Jeg bor 20km fra Kompletts lager.

 

Jeg har hatt varer under 24 timer etter bestilling når jeg brukte tollpost hos komplett. Det er fra komplett til Kristiansand og så til Grimstad.

 

For meg endte det opp med 5 dager på 20km. Bestilte torsdag, tollpost mottok pakken torsdag kveld. Dukket opp i Oslo på mandag hos meg på tirsdag.

 

Problemet er vel at jeg bor såpass langt fra en sentral til Tollpost at den må ta 130km til Oslo og så tilbake igjen.

 

Når det gjelder Dustinhomepakken som jeg egentlig kunne fått på lørdag, hentet jeg selv den i dag på de feilsendte postkontoret 50km unna etter at den endte opp der for andre gang på fire dager. Skulle jeg vente på posten vill jeg ikke ha den før fredag. Så pakken brukte 2 dager fra Dustinhome til terminalen, så 4 dager att og fram her lokalt. Og ja det var rett adresse på pakken.

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar

Kampanjer varer ofte til de har fått ned lagerbeholdning (som regel merke-kampanjer, dvs avtale med produsent om volum) Når det er høst, skolestart o.l sånne kampanjer, så har disse som regel tidsbegrensning tror jeg.

 

 

(Jeg gjetter vilt nå!)

 

Ut ifra hva jeg har sett, så stemmer det ganske spot on.

Så om det er helt vill gjetting, stikk å tipp lotto :p

Lenke til kommentar

Hvordan vet jeg at jeg er student hos Dustinhome? Noen indikasjon som tilsier at "adressen du brukte til å registrere deg viser at du er student på blabka"?

Siden det jeg skal bestille der er billigere takket være fri frakt for over 2000, men om den ikke kan registere meg som student eller overbevise meg om at jeg er student går jeg heller til Netshop og bestiller. Prisen blir mer eller mindre det samme, men fanboyen i meg liker Dustin bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...