Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På svenske siden så trykker du på "mitt konto" og så står det

 

Fakturaadress

Kundnummer ****** Studentkonto

 

Noe lignende på norske også?

 

Ja.

 

Kundenummer **** STUDENTKONTO

 

Min er rett nok registrert som studentkonto manuelt, sidan eg oppretta kontoen før eg vart student.

 

Ta kontakt med Dustin og spør, om det ikkje står Studentkonto som vist over.

Lenke til kommentar

Varierer veldig. Tror de har satt et tak på fortjenesten, så du får mest rabatt på de produktene Dustin ellers tjener mest på. Spesielt kabler, "plastdingser" og annet som har lave innkjøpskostnader. Men var en del rbaatt selv på noe 3TB-disker. De er billigst på det, om du er student.

Lenke til kommentar

Du må neste tenke når du bestiller ting som ikke er på lager. Du har bare betalt for frakt på en pakke, ikke to, da venter de til de har alt du har bestilt.

 

Jo ja, men saken er at det er et spill som ikke har kommet ut enda, ikke før i November. Så ved dette kortet som var på lager, så står det at man får med en kupong. Da burde jeg fått muligheten til og si "nei takk, det spillet ønsker jeg ikke" og få skjermkortet sendt.

Lenke til kommentar

Jo ja, men saken er at det er et spill som ikke har kommet ut enda, ikke før i November. Så ved dette kortet som var på lager, så står det at man får med en kupong. Da burde jeg fått muligheten til og si "nei takk, det spillet ønsker jeg ikke" og få skjermkortet sendt.

 

Dette kalles å legge inn to separate bestillinger så får du varen du vil ha raskt med en gang. De er ofte greie om du kontakter dem og splitter ordren uten ekstra kostnad for deg, men om dette blir misbrukt blir det vel snart slutt på den servicen.

 

Du har lagt inn en ordre med to varer. Du har betalt frakt på en ordre. Du visste meget godt at den ene varen ikke kom til å komme på lager på en stund. Ser ikke hva du klager over for å være helt ærlig. Er ikke Dustin sin feil at du gamblet på at de ville ha lagt inn spesiell behandling på varer med lang leveringstid og dermed dekker dobbelt opp med frakt for deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jo ja, men saken er at det er et spill som ikke har kommet ut enda, ikke før i November. Så ved dette kortet som var på lager, så står det at man får med en kupong. Da burde jeg fått muligheten til og si "nei takk, det spillet ønsker jeg ikke" og få skjermkortet sendt.

 

Dette kalles å legge inn to separate bestillinger så får du varen du vil ha raskt med en gang. De er ofte greie om du kontakter dem og splitter ordren uten ekstra kostnad for deg, men om dette blir misbrukt blir det vel snart slutt på den servicen.

 

Du har lagt inn en ordre med to varer. Du har betalt frakt på en ordre. Du visste meget godt at den ene varen ikke kom til å komme på lager på en stund. Ser ikke hva du klager over for å være helt ærlig. Er ikke Dustin sin feil at du gamblet på at de ville ha lagt inn spesiell behandling på varer med lang leveringstid og dermed dekker dobbelt opp med frakt for deg.

 

"Kampanje med Spillet ”Batman Archam City” på kjøpet! (Kommer som kupong for nedlasting) Spillet kan lastes ned fra november og framover (har blitt forsinket)". Denne kupongen er det umulig for meg som kunde og vite om de har på lager med mindre man faktisk ringer dem og spørr!

Derfor syntes jeg det er dårlig av dem og la folk bestille vis dem må vente 1 uke ekstra pga noe så lite.

 

Men ja, har bedt dem snilt om og sende kun skjermkortet og bare glemme spillet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...