Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vet ikke om de fint hadde klart å bære varene. Om de kan ta handlekurven blir et annet moment, det var ikke det jeg kommenterte, det var din påstand om hva de klarer og ikke klarer. Det vet ikke du.

 

Jeg sa det fordi kurven ikke var full, den var vel såvidt halvfull, den hadde 4 poser i seg, ganske passende da de totalt hadde 4 armer. 

Lenke til kommentar

Du tok altså ikke poenget? Noen har faktisk sykdommer eller skader, og kan ikke bære av den grunn.

 

Ja, disse kommer vel som regel i bil? Eller med taxi, og vandrer iallefall ikke rundt på glattisen. 

 

Jeg har jobbet i butikk selv og har aldri lånt ut en handlekurv og har heller ikke fått forespørsler om det, de har derimot støtt og stadig blitt stjålet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde en flott opplevelse som kunde i går.

 

Jeg har tidligere lånt animasjonsfilm på Google Play Movies and TV, og har kunnet velge engelsk tale, så jeg antok at dette gikk det an å gjøre på alle animasjonsfilmer. Jeg lånte Inside Out og begynte å spille av, kun for å oppdage at den var på norsk, og det gikk det ikke an å forandre på.

 

I Google sine retningslinjer står det at en film ikke kan bli "returnert" mot pengene tilbake hvis den har blitt spilt av. Så jeg gikk inn med lave forventninger da jeg sendte en forespørsel om å få pengene tilbake. Bokstavelig talt 30 sekunder senere fikk jeg en automatisk melding om at forespørselen var godkjent. Jeg ble naturligvis helt overrasket over hvor fort det gikk. Men noen minutter etter det, fikk jeg en melding fra en kundeservice-representant om at de hadde sett forespørselen min, men de kunne ikke gjøre noe fordi den allerede var blitt godkjent! Her snakker vi god kundeservice! Made my day. :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Minner meg om da jeg skulle bestille noe fra Color line sine nettsider for et par år siden. Det ble noe kluss og jeg trykket på et knapp som het "Ring meg". Fikk en snakket med noen fikk jeg i det minste forklart problemet. Jeg hadde sett for meg de i beste fall ville ringe dagen etter da dette var på kvelden men det tok ikke mer enn 30 sekunder før de var på tråden. Jeg var *litt* overrasket.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Har vært innom flere butikker og spurt etter usb c ledning. De tror jeg mener lightning-kontakt.

 

Får bestille fra ebay.

Spurte du Google, Prisjakt og slikt? Eller spurte du bare trøtte tenåringer på din nærmeste elektrobutikk..?

 

 

 

De fleste elektronikkbutikker i Norge selger vel. Det er ikke alltid bare trøtte ungdommer, ofte også folk som har litt peiling og interesse for teknologi. Begynn å gå i de riktige butikkene ;)

 

Edit: Må jo legge til at noen av de større kjedene ofte har medarbeidere uten peiling for shit.

Endret av Trouble
Lenke til kommentar

Google logger så mye at de sikkert kunne se at du bare hadde sett noen få promille av filmen. De trenger også å bygge seg opp litt goodwill etter alle avsløringene.

Jepp det kan de.

 

På samme måte på youtube, så kan du se når folk pauser, går bort fra filmen, eller ser et viss område av filmen flere ganger.

Blir logget ned til den minste detalj. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Er jo lov å låne handlekurver av butikker mot ett depositum hvi man ikke er frisk så ikke døm for fort....

Var en svenske som kjørte oppi en handlevogn i Sydney , det gikk ikke bra :

 

http://www.independent.co.uk/news/world/australasia/man-dies-during-shopping-trolley-ride-reaching-80mph-through-sydney-a6727961.html

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...