Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Best pris får du ved kjøp av flere ting, som ikke allerede er på tilbud. Kjøper du stekeovn og platetopp til 9000*2(18.000) er det ikke urimelig å gå for en pakke pris på 14-15.000. Undersøk litt hvor mye reduksjon produktgruppen pleier å ha i knallkampanjer, se på komfyrer med veil. 9000 og se hva de går for på tilbud.

Lenke til kommentar

Det kommer litt an på situasjon. Skulle kjøpe et kjøleskap for 6000 kr for noen år siden, men de hadde ikke modellen inne. Han tilbydd meg et kjøleskap som kostet 7000 kr og før jeg egentlig rakk å kommentere at det var litt mer enn jeg hadde tenkt å bruke sa han at jeg kunne få det for 6000 kr.

 

Noen produkter har de mer å gå på enn andre. Den eneste gangen jeg har "prutet" på billige produkter var når jeg kjøpte meg en Xbox 360. I annonsen sto der at de fulgte opp for en HDMI, noe det ikke gjorde. Måtte kjøre tilbake til elkjøp og den eneste kabelen de hadde inne skulle de ha 399 kr for. Da sa jeg på en fin og litt klagene måte at det var alt for mye med tanke på at det skulle være gratis (følge med). Fikk den for 50 kr som et plaster på såret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kommer litt an på situasjon. Skulle kjøpe et kjøleskap for 6000 kr for noen år siden, men de hadde ikke modellen inne. Han tilbydd meg et kjøleskap som kostet 7000 kr og før jeg egentlig rakk å kommentere at det var litt mer enn jeg hadde tenkt å bruke sa han at jeg kunne få det for 6000 kr.

 

Noen produkter har de mer å gå på enn andre. Den eneste gangen jeg har "prutet" på billige produkter var når jeg kjøpte meg en Xbox 360. I annonsen sto der at de fulgte opp for en HDMI, noe det ikke gjorde. Måtte kjøre tilbake til elkjøp og den eneste kabelen de hadde inne skulle de ha 399 kr for. Da sa jeg på en fin og litt klagene måte at det var alt for mye med tanke på at det skulle være gratis (følge med). Fikk den for 50 kr som et plaster på såret.

HDMI og andre kabler har sinnsyke avanser, så der er det mye å hente - man bør nærmest forvente å få kabel på kjøpet. Det var et yndet triks i elektrosjappa å gi prutere kabel på kjøpet for å gi dem en godfølelse - "beklager, det er ingenting å gå på på TV'n, men jeg kan slenge med en antennekabel(ja, det er så lenge siden jeg jobba der) til 199 på kjøpet..!" kostet 19kr inn, så begge parter er fornøyde. 

Jeg gir 19 kr, kunden får 199.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fikk 10% rabatt når jeg handlet hvitevarer for 30 tusen på elkjøp. Spurte bare om det var mulighet for pakkepris etter vi hadde valgt ut alt.

Dagen etter fikk jeg tilbudsblad fra Lefdal med "20% på alle hvitevarer"

 

Gikk tilbake til elkjøp å fikk 20% avslag hos dem og.

 

Veldig god service på Elkjøp Tromsø iallefall.

Endret av Complexity
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Telenor klarte å sende noen av regningene mine til feil adresse (?), så mobilen ble sperret. Hvordan åpne den igjen? Sende mail? Kontakte dem via Mine Sider? Sende brev? Nope. Må ringe dem. Hvordan i helvete skal jeg kunne ringe dem når problemet er at mobilen er sperret? FFS...

Når mobilen blir sperret pga. manglende innbetaling, kan du ringe operatørens kundeservice, samt nødnummer (112, 113, 110)

 

 

Hvordan klarte de å sende regning til feil adresse? Har du flyttet uten å melde endring? 

At det faktisk finnes folk som vil ha papirfaktura i 2015... 

Lenke til kommentar

Sikker på at det ikke er abbonemanget som er sperret.. kan låses opp igjen på nettet

Det er kun hvis det er frivillig sperret av kunden selv. Er det sperret av operatøren pga. kunden har ubetalte regninger etter purreprosess, må man ha betale på dagen eller ha betalingsavtale for å få det åpnet. Usikker på hvordan de gjør det i Telenor. 

Endret av Dysfunctional
Skrivefeil
Lenke til kommentar

 

Telenor klarte å sende noen av regningene mine til feil adresse (?), så mobilen ble sperret. Hvordan åpne den igjen? Sende mail? Kontakte dem via Mine Sider? Sende brev? Nope. Må ringe dem. Hvordan i helvete skal jeg kunne ringe dem når problemet er at mobilen er sperret? FFS...

Når mobilen blir sperret pga. manglende innbetaling, kan du ringe operatørens kundeservice, samt nødnummer (112, 113, 110)

 

 

Hvordan klarte de å sende regning til feil adresse? Har du flyttet uten å melde endring? 

At det faktisk finnes folk som vil ha papirfaktura i 2015... 

 

Ja, nettopp. Når mobilen er sperret er det bare å ringe dem. :p

 

Aner ikke hvordan de klarte å sende til feil adresse. Flyttet for noen måneder siden, men var rimelig kjapp med å oppdatere adressen, og den ble dobbelsjekket etter første regning i retur (fikk melding om at den var i retur på mobilen, btw.)

Lenke til kommentar

 

 

Sikker på at det ikke er abbonemanget som er sperret.. kan låses opp igjen på nettet

Ja, er abonnenetet. Hvor låser jeg det opp?
Min telenor app f.eks. under tilleggstjenester eller hva det heter. Der legger de til en tjeneste som heter sperre telefon og sms. Har akkurat gjort det samme.for 2. Gang..

 

Brukte angreretten på en telefon fra nettbutikken, men fakturaen klarer de vist ikke fjerne... har ringt, sendt mail og nå via Facebook. ..

Endret av Marinius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...