Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bærer man en bøtte ute i regnet på vanlig måte, vil den fylles med vann etter hvert. Lettere å bære den opp ned i en pose.

 

Dette markerer startskuddet for den store bøttediskusjonen 2014. Vi har som dere ser tatt med litt pose også, slik at også veteranene føler seg velkomne. Kjør debatt!

 

Haha! :D

 

Joda, jeg ser poenget ditt, men hun la bøtta i posen slik at den uansett kommer til å bli fylt med vann.

Så mnja, jeg ville nok fremdeles brukt hanken!

Lenke til kommentar

Hvor stor var posen i forhold til bøtta? Om bøtta gikk ned i posen slik at posen fortsatt var igjen kunne det hvert greit med pose. Ellers ville det nok være lettere å bære bøtta utenom. Man kan jo også bare tømme ut vannet av bøtta om den fyller seg opp i regnet. En viktig ting er om kunden var villig til å betale for posen. Om ikke ville jeg ikke gitt posen til kunden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

En vanlig tilitersbøtte i plast går akkurat oppi en vanlig dagligvarepose (Meny). Men da havner posehankene så langt fra hverandre at man må sprike med hånda. Om bøtten er opp ned hjelper det litt pga. bøttens kjegleform. Å bære på den måten går greit så lenge det ikke er noe annet oppi posen, men det innskrenker jo de øvrige handlemulighetene.

Lenke til kommentar

Har nylig begynt å jobbe i et forsikringsselskap. Mulig jeg tar det for gitt, men vet ikke folk hvordan bonustap fungerer? Kunde fikk skyld i en sak, men han kunne ikke fatte hvorfor han skulle miste bonus. Han hadde da for svingende full kasko! :p

Det merkelige er at han valgte å IKKE fikse sin egen bil i samma slengen....

  • Liker 3
Lenke til kommentar

En vanlig tilitersbøtte i plast går akkurat oppi en vanlig dagligvarepose (Meny). Men da havner posehankene så langt fra hverandre at man må sprike med hånda. Om bøtten er opp ned hjelper det litt pga. bøttens kjegleform. Å bære på den måten går greit så lenge det ikke er noe annet oppi posen, men det innskrenker jo de øvrige handlemulighetene.

Du har skremmende mye erfaring med problemstillingen virker det som.

 

Det enkleste, og mest praktiske virker det som, ville jo være om kunden kjøper to bøtter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om å gå over bekken etter vann, med to bøtter:

china-floods-bucke_1925393i.jpg

 

Bøtt there's already plenty of water everywhere!

 

 

Men det vannet hun går og vasser i er vel noe brunt sølevann som det sikkert ikke er særlig smart å drikke fra. Vannet i bøttene hennes ser vel ut til å være rent drikkevann...

Endret av WeirdFace
Lenke til kommentar

Jobbet i en bedrift hvor det var mye kundeservice over tlf og mail.

Etter at vi byttet lokaler, fikk vi flere spesielle henvendelser.

 

 

*snip*

 

Hva slags plass jobber du egentlig? :p

 

 

Hadde en kunde i dag som snakket helt ekstremt merkelig. Hun byttet på mellom engelsk og norsk hele tiden, og setningsoppbygningen var kjemperar. På et punkt stilte hun et spørsmål uten at jeg forstod at hun lurte på noe en gang! "iPaden min doesn't virker som it's ment å gjøre, uten screen-tallene rimelig fast will you fikse den?"

 

Hun lurte på hvor raskt vi kunne fikse iPaden hennes :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

For noen dager siden var jeg på jobb etter en natt med svært lite søvn. Var rimelig mør i skolten. En av gjestene var tysk, og snakket norsk med sånn "jah, Helga"-sokk-i-halsen-aksent. På et tidspunkt stiller han meg et spørsmål, og jeg svarer helt instinktivt med tysk tullestemme. Det ble litt pinlig, men jeg er usikker på om han merket det.

 

(trivia: de fleste i rommet er jøder...) :p

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...