Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Meg: "Beklager men vi tar ikke kredittkort."

 

Kunde: "Hva tar dere da?"

 

Meg: "Debetkort. Eller kontanter."

 

Kunde: "Hva er debetkort?"

 

-- Voksen mann på sikkert 40-50 år. :blink:

 

Jeg er ganske sikker på at debetkort ikke er det samme som vanlig bankkort hvor lønninga kommer inn. Mange kunder er rimelig sure når tippinga eller posten ikke tar debetkort som de påstår det er. Kanskje de bare har misforstått og egentlig har kredittkort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var en gang i en sportsbutikk og hentet sykkelen min som hadde blitt reparert. Før jeg leverte den inn tok jeg en lås som kostet 399 eller 299 (over-priset, much?) inn og ba dem om å legge den til sides (det var bare én igjen). Da jeg fikk den igjen hang det en pose på styret, som inneholdt en gammel del - og låsen. Det sjekket ikke han som sto i kassen, men jeg spurte om han hadde tatt låsen med i prisen på reparasjonen. "Låsen?", spurte han forvirret. Da sa jeg at det lå en lås i posen. Må si at det var en liten del av meg som angret på at jeg sa fra. :p Men bare fordi reparasjonen ble mye dyrere enn jeg hadde trodd og jeg ikke hadde noe særlig med penger.

Lenke til kommentar

En gang var jeg på en skobutikk og kjøpte meg et par joggesko fra en hylle hvor alle varer var nedpriset 35%. Når jeg skulle betale spurte damen i kassen om det var 35% eller 50% avslag, ærlig (og treig) som jeg er svarte jeg 35%. Angret på det i etterkant, fyren som drev butikken var en kødd og personalet var alltid sure...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg var innom BilXtra for å kjøpe ny bilstol. Gikk til kassen å spurte om jeg kunne prøve stolen i bilen før jeg handlet. Det var greit.

 

Helt uten oppsyn, gikk jeg å hentet stolen å monterte den i bilen. Det var kun min ærlige natur som gjorde at jeg gikk inn å betalte igjen. Det hadde jeg jo strengt tatt ikke trengt å gjøre, fordi de hadde aldri klart å spore meg opp igjen.

 

Det er helt vilt hvor mye man egentlig stoler på folk.

Det er vel heller underbetalte, lite motiverte ansatte som gjør akkurat det de må gjøre for å ikke få fyken.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

En kan jo saktens lure på hvorfor han er så besatt på at en hårklipper ikke skal lage noe lyd? Er han medlem av en eller annen hemmelig organisasjon som drive med snikhårklipping? Er han en ninja som trenger en hårklipper i tilfelle han må trimme noe hår ute i felten?

Lenke til kommentar

Kanskje ikke så morsom historie, men må få det ut et sted.

 

Av og til møter du mennesker som gjør at du mister litt håp for menneskeheten, slik som denne kunden.

Kunde hadde kjøpt en hårklipper og var veldig misfornøyd med denne.

Meg: Hva er det som er galt?

Kunde: Den lager lyd!

 

Du burde gitt han en saks. :p

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...