Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Hehe jobba på et kjøpesenter en stund. De dassene så ofte helt jævlige ut, stadig vekk tetta folk dassen med embalasje osv før de fylte den med drit så det rant utover gulvet. En gang var det smurt oppetter alle 4 veggene inni det ene rommet. Jeg brakk meg og gulpa utover gulvet selv når jeg åpna døra. Mange narkomane gjør dette bevisst

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På jobb har vi offentlige toaletter som kundene bruker. Dette er veldig greit egentlig, da vi ansatte foretrekker å ha dassene våre for oss sjøl. Problemet er at noen absolutt MÅ ødelegge. Her snakker vi piss over hele gulvet, samt avføring smurt opp etter veggene. Hvem faen har interesse av å stappe hånden sin i dass, plukke opp sin egen dritt, for så å smøre jævelskapen utover veggene? Hvor langt i evolusjonen har disse individene egentlig kommet?

Og så har du de offentlige toalettene på City Lade i Trondheim...

 

aVWo2UG.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Idag har noen tullet rundt på den ene dassen mens de har spydd ut hele gulvet... Hva faen feiler folk?! Det står jo en dass i samme rom som deg din vattnisse! Hvorfor i hælvete bestemmer du deg for å elge utover gulvet på den måten foran døra da?

Hvis det renner i begge ender og man sitter på doen, hvor skal man spy?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva kassadama i apoteket tenkte i dag.. Kjøpte nesespray for 61 kr, ga henne 201 kr, for å gjøre det enklere for henne. Hun gir meg 1-kroningen tilbake og gir 140 i veksel.. Tenker hun ikke brydde seg om ene kronen denne morgenen. Hyggelig gjort hvertfall.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kunde: Hei, jeg skulle gjerne hatt noen fotorammer.

Jeg: Hvilke type rammer da?

Kunde: Noen billige, di skal tross alt gis bort til noen på kreftavdelingen.

Jeg: Ok, heheeheeeeeeeee........

 

Spørsmålet her er, var dette en sykt makaber spøk om at di på kreftavdelingen uansett snart skal dø, eller var det en spøk om at di på kreftavdelingen har lite penger?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Idag har noen tullet rundt på den ene dassen mens de har spydd ut hele gulvet... Hva faen feiler folk?! Det står jo en dass i samme rom som deg din vattnisse! Hvorfor i hælvete bestemmer du deg for å elge utover gulvet på den måten foran døra da?

Hvis det renner i begge ender og man sitter på doen, hvor skal man spy?

 

Stikke hodet mellom beina, bokstavelig talt? ;)

Lenke til kommentar

Hadde en kunde idag som meget inngående forklarte meg at jeg ikke hadde noe å gjøre i jobben min, da jeg tydeligvis ikke hadde peiling på noe som helst. Jeg var rett og slett udugelig. Han kunne ikke forstå hvordan jeg fikk bli i denne jobben, og at her måtte noe gjøres... At det går an å være så ubrukelig kunne ihvertfall ikke han forstå. Det verste med hele opptredenen var at han tok denne leksa til mine kollegaer og andre kunder for å drite meg ut mest mulig.

 

Da han omsider ga seg, var jeg på nippet til å stikke ned fyren med ein tapedispenser.

 

Alt dette fordi jeg brukte ørlite tid på å finne en fullmakt som lå usortert blant flere hundre andre fullmakter...

 

Jeg fatter ikke hvorfor jeg bare tok imot all dritten uten å forsvare meg...

Endret av Ole M
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er vel en passiv-aggressiv måte å si "ikke kødd med meg" på.

Hadde en fyr her om dagen som innledet transaksjonen med "jeg har venner i Hells Angels altså", sikkert i håp om at det skulle skremme meg til å servere ham selv om han var for full. Det gjorde det ikke.

Endret av Isbilen
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...