Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Må være et sjakktrekk som kundebehandler å la seg irritere av kunder i godt humør som bare prøve å være morsome, like mye som en "gallsur" kunde som ikke kommer med noe positivt. :)

 

Det er ikke sånn at man blir sur med vilje bare for å være sur, er mer det at når man har hører den samme spøken flere ganger om dagen, fem dager i uken, hele året, så blir man til slutt en smule lei. Pluss at spøken er i utgangspunktet ikke morsom, allikevel må man le hver gang, ellers yter man "dårlig service".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Koster 120 for ungdomsbillet her jeg bor -.-

Kino er jævlig dyrt i Norge ja.

 

134kr her i Bergen...

 

Men litt mer on topic, hadde en fin kunde idag som skulle bestille noe mat over telefon som ramset opp alt hun skulle ha før jeg fikk sagt et eneste ord. Greit nok at jeg burde klare å huske et par ting, men når hun faktisk ramset opp navnet sitt, adressen, hvilken størrelse hun skulle ha på burgerene samt hva som skulle være på de forskjellige burgerne så må jeg faktisk si pass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men litt mer on topic, hadde en fin kunde idag som skulle bestille noe mat over telefon som ramset opp alt hun skulle ha før jeg fikk sagt et eneste ord. Greit nok at jeg burde klare å huske et par ting, men når hun faktisk ramset opp navnet sitt, adressen, hvilken størrelse hun skulle ha på burgerene samt hva som skulle være på de forskjellige burgerne så må jeg faktisk si pass.

Hadde jeg hatt en burgerbutikk hadde jeg hatt et system er de ansatte kunne spille av siste samtale igjen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Eller bare bestille på nett?

Bestille mat på nettet er helt genialt. Jeg føler meg mye mer sikker på at jeg får det jeg skal ha på den måten.

 

Men, jeg har lagt merke til at enkelte sjapper har forskjellige priser på nettsiden sin enn om man ringer på telefon. Det irriterer.

 

Problemet jeg ofte kommer over på nett er at de har fryktelig høy take-away grense. Ofte oppe i 250-300kr. Nå vet jeg ikke om dette er vanlig i Oslo, hvor jeg har bodd siste 6mnd-ene. Men fikk take-away i min gamle by selv om jeg bestilte en 2xCalzone med brus til 120kr. Dessverre så må man bestille mat for 2-3 personer for å få take-away fleste stedene jeg har tittet hvor man kan bestille på nett.

Lenke til kommentar

 

Problemet jeg ofte kommer over på nett er at de har fryktelig høy take-away grense. Ofte oppe i 250-300kr. Nå vet jeg ikke om dette er vanlig i Oslo, hvor jeg har bodd siste 6mnd-ene. Men fikk take-away i min gamle by selv om jeg bestilte en 2xCalzone med brus til 120kr. Dessverre så må man bestille mat for 2-3 personer for å få take-away fleste stedene jeg har tittet hvor man kan bestille på nett.

Jeg bor i Oslo. Det hender jeg bestiller fra Spice og Peppes. Så vidt jeg vet har de ingen grense, men Spice har et ekstra kjøregebyr på 20 kroner om man bestiller for under 130 kroner.

Lenke til kommentar

 

 

Problemet jeg ofte kommer over på nett er at de har fryktelig høy take-away grense. Ofte oppe i 250-300kr. Nå vet jeg ikke om dette er vanlig i Oslo, hvor jeg har bodd siste 6mnd-ene. Men fikk take-away i min gamle by selv om jeg bestilte en 2xCalzone med brus til 120kr. Dessverre så må man bestille mat for 2-3 personer for å få take-away fleste stedene jeg har tittet hvor man kan bestille på nett.

Jeg bor i Oslo. Det hender jeg bestiller fra Spice og Peppes. Så vidt jeg vet har de ingen grense, men Spice har et ekstra kjøregebyr på 20 kroner om man bestiller for under 130 kroner.

 

Det finnes sikkert unntak, for alt jeg vet så finnes det flere unntak enn ikke. Er ikke veldig kjent med bestilling av mat over nett egentlig. Men når jeg flyttet til Oslo var jeg relativt ny her, og bestemte meg for å prøve "take-away" over nett. Brukte Just Eat hvor det virker som minimums ordre ofte er 250kr og mellom 60-100kr frakt.

Lenke til kommentar

 

Eller bare bestille på nett?

Bestille mat på nettet er helt genialt. Jeg føler meg mye mer sikker på at jeg får det jeg skal ha på den måten.

 

Men, jeg har lagt merke til at enkelte sjapper har forskjellige priser på nettsiden sin enn om man ringer på telefon. Det irriterer.

 

Jeg har så minimalt med tillit til at bestillingene mine blir riktige på telefon, at jeg rett og slett ikke tør bestille på nett. Det er nok jeg som er fordomsfull, men jeg tenker slik at hvis de ikke forstår hva jeg sier på telefonen, så har de hvertfall ikke sjans til å lese det riktig.

 

En god hamburger er jævla godt, og en hjemmelaga en er så utrolig mye bedre :) Blåmuggost på burgern er så ufattelig digg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...