Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå, hva ble resultatet? :)

 

Åja, ventet folk på resultatet?

 

Joda, det kom inn 2 sinnsforvirrede sjeler å spurte om vi hadde fått den inn den gullfargede (obviously).

Overraskende lite i forhold til sist lansering, men det kan kanskje ha noe med at vi "er en jævla drittbutikk" som ikke hadde det inne di siste gang også :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ringte en fyr hit til bowlinghallen jeg jobber i. Jeg presenterte meg, og han på litt dårlig norsk sa navnet sitt og at han 'hadde et tilbud til meg'. (Det hender noen ringer til oss om de skal ha tak i daglig leder, men dette var klokken ti på kvelden, lenge etter han arbeidstid.) 'Et tilbud?', sa jeg, og lurte på om han hadde kommet til riktig person. Det hadde han visst. Jeg spør igjen hva han ville si, men da ble han usikker på han hadde kommet riktig likevel. Jeg fortalte igjen hvor han hadde ringt, og hvem jeg er. Da ble det stille i 3-4 sekunder før han sa 'ok!' og la på røret.

 

Lurer fortsatt på hvilket tilbud dette var! :o

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor godta all byttinga? Om det ikke er en praksis som er lovet kunden (f. eks. "30 dagers åpent kjøp!") så har de ikke krav på å bytte.

Greia var at hun ikke greide å bestemme seg for om hun skulle ha Norges Lover fra 2012 til 440,- eller Norges Lover fra 2013 til 880,-. Gjennom hele seansen sto hun og diskuterte med sønnen sin over telefon, så jeg fikk jo ikke kontakt med dama.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har jobbet i butikk selv, og det er en og annen slik kunde, men det tilhører heldigvis sjeldenhetene at folk er så opplagt og teatralsk uoppdragen. Kan faktisk telle like mange bak bak disken som foran den. Spesielt på enkelte matbutikker og elektrobutikker har jeg merket meg dette.

Ja, vi venter fortsatt i spenning. Denne tråden er for historier, så har du sagt A, må du si B :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...