Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er du som drar det off topic, Lykketrolling. Rapporter dem, ignorer dem, gjør det du må, thenn move on. Du trenger ikke poste om det i denne tråden.

 

On topic:

 

Kunde på min jobb som forventer at jeg kommer kjørende når det passer dem, selv om losseplassen min på oppsatt rutetid var opptatt av feilparkerte biler (som jeg fikk bøtelagt etter at vi forsøkte å ringe eier uten å få kontakt samt kom tilbake senere samme dag for å sjekke om det var ledig). Ikke et takk engang når jeg faktisk tar turen innom. Jada! (Egentlig skal de bestille ekstrahenting - som altså koster penger).

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nettopp kjøpt meg en streamer, hadde problemer med en av tjenestene på den så var i kontakt med kundeservice... Apparently ligger problemer hos ALLE utenom I tjenesten deres, først ISP, så selve streamer, modemet mitt, kablene, tv'en... Da jeg til slutt ga opp og takket for meg og la på og pakket ned streameren siden denne tjenesten var grunnen til innkjøpet mottar jeg en epost.... Hei vi opplever for tiden problemer med tjenesten.... Uhm... Die?

Tror det blir en telefon til visa imorgen jeg

Lenke til kommentar

Har en del asiatiske kunder i butikken hvor jeg jobber, og de handler som regel bare én type vare, men i store mengder. Det hender ofte de kjøper opp mot 20 tuber kaviar hver. Dette hender gjerne på sommeren, siden de er på ferie.

De er veldig hyggelige, spør meg om alt mulig, tar bilder av meg og spør om jeg kan sende all kaviaren de kjøper tilbake til Thailand, Japan osv osv.

 

Må alltid dra kortet og trykke på terminalen for dem også, ettersom de ikke gjør det selv ;)

 

Synes det er ganske hyggelig å jobbe i butikk, de aller fleste kundene er tålmodige og hyggelige. Noen unntak er det såklart.

 

Det som irriterer meg mest av alt er folk som alltid skal ha "en pose til" etter de har begynt å pakke. Skjønner såklart at det er lett å feilvurdere, men det skjer så ufattelig ofte! Så om du føler deg truffet, vær så snill å tenk deg om en ekstra gang! :p Nekter såklart aldri noen pose, men det koster faktisk butikken en del penger etterhvert.

 

:D

Endret av Folkehelse
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...