Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Jeg hadde nok heller sagt fra til de ansatte om at det er tyver i butikken, enn å si det til tyvene direkte. For det første vet du ikke hva slike narkiser kan finne på å gjøre, ikke at jeg forventer meg noe ille, men det er helt OK å gå til de ansette i steden for å lage en scene selv.

 

Dette setter de ansatte som regel mer pris på. Ja, og så blir det jo en god historie som denne gangen. :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En "hva faen er det dere driver med?" hadde vært på sin plass.

Det der er en standardreaksjon som kan skremmer livskiten ut av alle og enhver.

 

Dette er ingen kundehistorie, men en historie om en tyv, så vi sier den er innafor.

 

En kompis, la oss kalle han Ole, hadde en dag venner på besøk hjemme hos seg en kveld. En av disse vennene hadde nettopp vært ute for å hente en pizza eller noe, og da han kommer til huset hører han noen lyder fra garasjen. Han går da inn og forteller de andre at det er noen i garasjen. Ole tar da med seg et balltre og går ut i garasjen for å se. Der sto det en helt sortkledd mann i en ellers helt mørk garasje og romsterer. Ole blir selvfølgelig litt forskrekket (hvem ville ikke blitt det?), og roper "Hva faen er det du driver med?", hvorpå tyven snur seg og ser rett på han i flere sekunder. På dette tidspunkt roper Ole på en kompis og går noen få meter fra garasjen for å hente han (ble selvfølgelig skeptisk da han ikke visste om det var flere og om tyven hadde våpen eller allerede stjålet en øks el. derfra), og i det samme øyeblikket ser han tyven løpe alt han har bort derifra, tilsynelatende uten noen ting med seg.

 

Skremmende.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Haha, antar det er noen som vet de er svake mennesker, og derfor har en fast kommentar ved selgere. Hvis de ikke skremmer dem bort på første forsøk, så kan like godt gi opp ved å gjøre som du sier. :p

 

Ikke at jeg noen sinne i livet faktisk har vært fornøyd med noen avtaler gjort over telefon med selgere, så prøver så godt jeg kan å unngå det.

 

Man kan jo ikke ta et godt valg uten å ha tenkt over, samt sett en liste over hva konkurrentene tilbyr på forhånd.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Haha, antar det er noen som vet de er svake mennesker, og derfor har en fast kommentar ved selgere. Hvis de ikke skremmer dem bort på første forsøk, så kan like godt gi opp ved å gjøre som du sier. :p

 

Ikke at jeg noen sinne i livet faktisk har vært fornøyd med noen avtaler gjort over telefon med selgere, så prøver så godt jeg kan å unngå det.

 

Man kan jo ikke ta et godt valg uten å ha tenkt over, samt sett en liste over hva konkurrentene tilbyr på forhånd.

 

 

Hjemme har jeg og min kjære far det urkomisk med telefonselgere så langt har jeg fått fem unnskyldninger fra selgerene over produktene sine xD

Litt trist at de svartelister oss etter ett forsøk T_T har aldri blitt ringt opp av samme firmaet to ganger...

Og nei er ikke utskjelling det er snakk om. Ren skjær BS og kverrulering

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Haha, antar det er noen som vet de er svake mennesker, og derfor har en fast kommentar ved selgere. Hvis de ikke skremmer dem bort på første forsøk, så kan like godt gi opp ved å gjøre som du sier. :p

 

Det kan jo hende, men jeg tror mange har et hat mot telefonselgere, som de ikke har noe imot å formidle. Selv synes jeg mere synd på dem, men liker å sette de frekkeste litt på plass :)

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Jeg ble oppringt av en kvinnelig selger som ville selge meg et abonnement på lokalavisen. Hun prøvde så godt hun kunne å skryte av avisen, gi meg billig tilbud og så videre, men jeg sto på mitt og sa jeg leste avisen på jobben. Hun spurte hva jeg gjorde i helgene når jeg ikke var på jobb og fikk lest nyhetene der, så jeg sa rett ut at det er jo det vi har TV til. Da begynte hun å le, takket for seg og la på. :p Aldri hørt fra dem igjen senere. Man trenger ikke være uhøflig for å bli kvitt selgere. ;)

Lenke til kommentar

Man trenger ikke være uhøflig for å bli kvitt selgere. ;)

 

Stemmer. Men siden det er over telefon er det enkelte med smått utstyr (penis/tits) som selvfølgelig må breie seg og være så ekle som mulig. Det er som regel feige pingler som kjefter på telefonselgere uansett, lirer av seg en masse piss for så å slenge på røret før man får sagt noe som helst. De har rett og slett ikke baller til å høre svaret. Men det plager ikke meg, er ikke jeg som hisser meg opp uansett ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Problemet med sånne folk er at de nå kan "gjemme seg" på nettet bak et brukernavn, så de tror de ikke trenger å oppføre seg ordentlig på forum og i spill. Tenk om folk hadde oppført seg i virkeligheten på samme måte som de gjør på nettet og i online-spill? Eller om de oppførte seg på nettet og i online-spill som de gjør i virkeligheten? :)

Lenke til kommentar

Problemet med sånne folk er at de nå kan "gjemme seg" på nettet bak et brukernavn, så de tror de ikke trenger å oppføre seg ordentlig på forum og i spill. Tenk om folk hadde oppført seg i virkeligheten på samme måte som de gjør på nettet og i online-spill? Eller om de oppførte seg på nettet og i online-spill som de gjør i virkeligheten? :)

 

Om det er meg du sikter til, så bør jeg kanskje presisere at jeg aldri har skjelt ut en telefonselger. Men er morsomt å snakke selgere rundt litt, når de klistrer på seg en høy i hatten holdning og *gjerne vil snakke med daglig leder kamerat*.

 

Og ja, å bli et rasshøl når man er anonym er tragisk.

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...