Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette syns jeg du skal ta mer seriøst, for dette er en alvorlig sak som har vært oppe i media før. Folk som er i skjul etter drapstrusler, voldelige ektemenn osv, men hvor adressa ligger åpent hos telefonoperatør. Fører til at adressa kommer ut via kundebehandlere som blir lurt, eller fordi folk som er involvert også er ansatt som kundebehandler. Ikke noe gøy å ha seriøse drapstrusler hengende over deg, samtidig som du aldri kan vite om adressen din som knapt nok er skjult med mobiloperatør er trygg.

 

Ser den. Tingen er bare at vi aldri utgir addresser til folk, hennviser dem pent til opplysninga. Vi har gode rutiner på idsjekk før vi utgir noe som helst informasjon. I de aller fleste tilfellene så kan man høre når det er feil person i andre enden. I tillegg har vi taushetsplikt, som jeg bryter når jeg poster noe her.

 

Det gjelder bare å bruke hodet.

Denne kunden her, var av typen skrullete crazy-cat-lady med munndiarè og var overbevist om at vi overvåket henne. Ja, kanskje hun har psykiske-lidelser, og det er igrunnen synd å finne slike ting morsomt, men det er nå min sære humor. Addressen hennes ligger fritt tilgjengelig på gule sider med navn. Skal man ha hemmelig addresse skal det gå igjennom politiet og da får ikke vi se addresse til kunden wink.gif

Så hvis jeg har hemmelig adresse, og jeg ringer til f.eks telefonstøtte så må de enda ha adresse, og det er listet opp i registerene dems?

 

Funker ikke bra, det der.

(telenor, etc. får enda 'reklame' på telefonummeret. Jada, er over 6 mnd siden det ble oppdatert)

 

Latterlig at du tror det.

 

Bekrefte navn, fyren sier "På den og den adressen?"

"ja det er meg, ja"

 

Det eneste som ser ut til å fungere. Er å avbestille alt i ditt navn. Også ordne nytt navn.

 

Rart hvordan ALLE blir informert over at du har skiftet navn.

Endret av Sulfuric
Lenke til kommentar

Uansett; har vi lyst å legge diskusjonen om reservasjon bak oss før en mod kommer for å jage oss?

 

Ja, det har dere. :)

 

Du er ikke moderator :p

 

Uansett: Vi hadde strenge instrukser på Telenor support der jeg jobbet om at vi aldri skulle gi ut NOE kundeinformasjon:

 

"Hvilken adresse har dere på meg?"

 

"Om du lurer på det, må du ta kontakt via kontaktpersonen du har hos arbeidsgiveren din" (Eller liknende)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Like morro hver gang med folk som kommer til døra ca 1 time før vi åpner bare for å se at vi er stengt. Står tross alt åpningstid på døra, men folk klarer ikke lese. Eller så har du de som stiller seg opp 8.35 og venter i 25 min for å komme inn for å kjøpe dagens dose øl.

 

eller de kan være som meg, hvor man har jobbet lenge og til alle døgnets tider. har selv prestert og reise til byen på en skjærtorsdag for å handle, eller stå på utsiden av en mat butikk kl 11 på søndagsformiddag og banne over at de har steng fordi jeg har gått surr i ukesdagene. noe som skjedde forbausende ofte før smart tlf kom med bakgrunn som fortelte meg hvilken dag det var :ninja:

 

morsomt med skift arbeid hvor man har både formiddag, ettermiddag og natt iløpet av samme uke :new_woot:

Lenke til kommentar

Er en stor andel av de som skal kjøpe utemøbler (1 sofa, 2 stoler og 1 bord) som mener de får plass til det i biler på størrelse med en Golf.

 

Jeg sier til dem at det kan bli litt vanskelig, men "NEI, har fått det til før."

 

Så blir det til at de henter det i tre omganger.

 

Jeg funderer også litt over de som skjuler pinkoden på kortautomaten, enten så holder de lommeboka/hånden over sånn at de selv taster feil, eller så holder de lommeboken mot seg selv sånn at det egentlig ikke har noen virkning for oss rundt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg funderer også litt over de som skjuler pinkoden på kortautomaten, enten så holder de lommeboka/hånden over sånn at de selv taster feil, eller så holder de lommeboken mot seg selv sånn at det egentlig ikke har noen virkning for oss rundt.

 

 

hahahhaha JA! :D Og de skjuler for oss bak kassa også O.o som om ikke de veggene på siden av vår terminal gjør det fra før av? Men det beste er jo at de ikke kan se det selv :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det stemmer at jeg fikk en telefon om det ja, uten at jeg husker hvor den kom fra eller hvor den skulle. Uansett er det bra at du hadde det hyggelig.

 

En bussjåfør med yrkesstolthet som bryr seg om passasjerene han skal frakte? Kan du sende ham til Bergen, vær så snill?

 

Siden han ikke er kjent i Oslo enda likevel, kan han jo like gjerne bli kjent i Bergen. :p

 

Det var ikke på grunn av passasjerene han hadde med seg, for han kjørte bussen tom den første gangen han kom til Oslo S. Bussjåfører som bryr seg om å gjøre jobben sin riktig kjenner jeg flere av, men de innfinner seg som regel med at man ikke kan styre alt. Av og til skjer det ting som er utenfor ens kontroll, og man må bare gjøre det beste ut av det. Men denne karen oppførte seg som om noen ville slå ham ned fordi han var sen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...