Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

WTF!? Hvorfor? Serien endte så jævlig bra. Er dette virkelig sant?

 

Dette ser veldig fake ut.

 

Edit: Det var det ja, "nyheten" er fra et satirisk nettsted.

 

 

 

We’re even introducing a few new characters, one being a little comedic relief in a mascot for a Christian organization namedFappy The Anti-Masturbation Dolphin. None of this is anything you won’t find out about in the trailer, but it’s high time to get truly, truly excited for the greatest show of all time! I believe in this, it’s a valid and worthwhile continuation of something that deserves discernment and care. Breaking Bad Season 6! It’s not over yet!”
Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En ting jeg har tenkt på etter å ha sett Godzilla (laget post Breaking Bad) og Total Recall (pre Breaking Bad) er om Bryan Cranston er en one hit, one timer. Han var ekstremt god i Breaking Bad ettersom han har det med at han klarte å spille rollen som en kjemiprofessor "who just breaks bad like that" for å sitere Jesse. Spørsmålet jeg stiller meg selv og som jeg skulle gjerne ha spurt han om jeg hadde hatt sjansen er om gjennombruddet hans stopper der.

 

Han er en god skuespiller, middelmådig ok i Malcom in the Middle hvor det første gjennombruddet hans i Hollywood var, som varte i 7 år. Han var derimot ikke Walter White i MitM. Tilbake til filmene nevnt ovenfor. Vet han det eller tror han selv at han ikke har det i seg for nok en Breaking Bad Class rolle? Han har ikke noen stor rolle i Total Recall selv om han spiller hovedskurken, og prestasjonen hans var etter min mening under middels. Filmen i sin helhet var over middels dog.

 

Dog var denne filmen spilt inn før han startet sitt eventyr med Breaking Bad. La oss se på Godzilla. Han

dør

30-40 minutter inn i filmen. Prestasjonen her var heller ikke BB materiale. Filmen har også blitt overhypet og var ikke i nærheten av så god som anmeldesene jeg leste om den. Supersønnen med Stanford utdannelse og jobber som bombetekniker i marinen og med modell kone og barn, kun 27 år gammel. Fikk nærmest null sympati for hovedkarakteren i den filmen og det var temmelig nedknusende at Bryan Cranston

døde

såpass tidlig i filmen, ettersom jeg fortsatt venter på å se et nytt masterpiece med denne skuespilleren.

 

Hva mener dere?

Endret av GeneralUser
Lenke til kommentar

En skuespiller er ikke bedre enn hva prduksjonen bak er. Gode skuespillere framkommer av gode manus og god regi. Alle skuespillere gjør også et par blockbustere her og der, uten å legge inn noen minneverdig innsats. Blockbustere er jo stort sett ikke karakterdrevet heller, og dermed blir det vanskelig å basere prestasjonene på det, da det ikke legges like stor vekt på karakterene i seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...