Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Gratulerer! ;-)

Avslutningen var helt fantastisk. Får gåsehud når jeg tenker tilbake på det.

Tredje siste som den aller beste episoden (Ozymandias). Har faktisk fortsatt gjennomsnittkarakter fra brukerne på utrolige 10.0 av 10 mulige på IMDB, basert på 57000 stemmer. Siste episoden ikke langt bak, med 9.9. Er helt enig i det...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 år senere...

Fy faen for et svin Walt er, håper han får en grusom død. Den største kødden jeg har sett på film. En ondskapsfull jævel. Sesong fem, episode åtte.

Til å synes at både BB er så dårlig som du gir uttrykk for, og at Walt med flere er så utrolig fæle, synes jeg du bruker veldig mye tid og ressurser på å "diskutere" serien her, eller i det minste har du en del veldig sterke meninger om den som du uttrykker både høyt og lavt.

 

Hvorfor ikke bare gå videre med livet?

Lenke til kommentar

 

Fy faen for et svin Walt er, håper han får en grusom død. Den største kødden jeg har sett på film. En ondskapsfull jævel. Sesong fem, episode åtte.

Til å synes at både BB er så dårlig som du gir uttrykk for, og at Walt med flere er så utrolig fæle, synes jeg du bruker veldig mye tid og ressurser på å "diskutere" serien her, eller i det minste har du en del veldig sterke meninger om den som du uttrykker både høyt og lavt.

 

Hvorfor ikke bare gå videre med livet?

 

Jeg har like stor rett som deg til å være her, jeg skal diskutere som alle andre. Du må bare innse det. Jeg har IKKE diskutert dette høyt og lavt. Jeg har skrevet at Walt er en fæl fyr. Tålte du ikke det? Jeg bruker ikke en kalori på denne serien. Du skal ikke legge deg opp i hvordan livet mitt er. Jeg har sterke meninger og det må du finne deg i. Forumet er for alle. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...