Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt fantastisk serie! :D

Best evah :w00t:

 

Et spørsmål til alle som har sett alt av BB: i hvilken "setting" så dere serien, altså, var dere alene, eller så dere den i lag med venner?

 

Har sett diverse klipp på Youtube, blant annet av siste episoden, hvor folk sitter på en pub med 30-40 stk, hvor skravla går og skingrende hyl og trampeklapp oppstår under enkelte scener. Det hadde ødelagt hele opplevelsen for min del.

 

Jeg tror faktisk jeg har sett alle episodene alene, i et mørkt rom med kun en liten lampe som belysning, og headset på, og jeg angrer virkelig ikke :wee:

 

Lenke til kommentar

Så de fire første sesongene alene, før jeg så hele greia på nytt sammen med dama en god stund seinere. Når vi finnes serier begge vil se, så ser vi det sammen og det byr ikke på noen problemer da vi begge er itneressert i serien, holder kjeft, følger med og koser oss.

 

Eldre serier (pre-1990) ser jeg alene. Det er ikke av noen stor interesse for dama, men hun viser som oftest respekt når jeg ser mitt og holder både kjeft og er rolig, noe jeg også gjør når hun ser noe. :p

Lenke til kommentar

Endelig kommet meg gjennom Sesong 3 av Breaking Bad. Herregud for en serie! :D

 

Setter dette i spoiler, i tilfelle noen som hopper inn i tråden ikke har sett det (noe jeg tviler :p)

 

Sesong 3 har jo vært helt sjuk! Walt og Skyler som skiller seg. Walt etablerer seg som den super-cooken. Pinkman som til tider er skikkelig ustabil. Hank som nesten dør! Det at Skyler ble med på meth-virksomheten til Walt kom litt uventet, men ikke som et sjokk.

Nest siste episode var best. Kom som et sjokk at Walt drepte de dealerne!

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

Skal jeg sette det i spoiler?

 

 

Tror han sikter mer til at du går inn i en tråd om serien lenge etter at den er slutt og dermed er i stor fare for å bli spoila big time.

 

 

Sånt sett ja. Men jeg har ikke vært dum nok til å lese de forrige sidene, så det skal nok ikke bli noe problem ;)

Endret av Nettels
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...