Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ingen av dere som har kjøpt alle 20 domenenavnene enda ?

(kan jo tjene en slant på an tek.no blir nødt til kjøpe vinneren tilbake...)

 

Edit:

Mange mindre bra forslag... tek.no nettet burde få en uniform navngiving av alle sidene sine.

 

Det er litt vanskelig å tjene penger på domene spekulasjon. Du må faktisk ha et innhold på siden og helst etablert den. Hvis det er tydelig at du har kjøpt domene for å tjene penger på at tek.no måtte kjøpe det av deg. Så hadde du tapt en evt rettsak ;)

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er tatt opp, har ikke lest alle innlegg.

Jeg skulle ønske det ble et kort og enkelt navn.

hw+ctrl/enter. akam+ctrl/enter. amobil samme der. enkle korte adresser. Skulle ønske det ble agamer eller noe lignende. Det ville stå i stil med akam og amobil. Eller Aspill, til nød.

 

Virker som det er alt for lett å jukse på stemmingen. Jeg stemte, og så falt nettet mitt ut. Koblet opp på nytt, og fikk stemme igjen.

Lenke til kommentar
Har av en eller annen grunn fått muligheten til å stemme hele tre ganger.. :dontgetit:

 

Alle får nok det ser det ut til.

Jeg får nye stemmer hver gang jeg restarter pcen tydeligvis.

Håpløst opplegg :nei:

 

De fleste ISPer har jo en lease-tid som gjør at du ikke får forskjellig IIP hver gang du restarter. Uteover å kreve innlogging, så er det vansklig å hindre at folk kan stemme flere ganger når de får forskjellig IP fra gang til gang.

 

AtW

Lenke til kommentar

Domenet ble vel ordnet etter at det ble bestemt at Spillbar skulle være med.

 

Skjønner ikke hvorfor avstemmingen ble gjort mellom registrerte brukere med f.eks. minimum 25 innlegg på det tidspunktet avstemningen startet. Hadde redusert sannsynligheten for juks til et minimum.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...