Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Nei, tror faktisk at den jevne gamer (ikke nødvendigvis de som er registret på forumet) rett og slett liker navnet spillbar. Jeg gjør det selv faktisk, både fordi det er norsk, kreativt og litt clever.

Hvor mange er det som ikke er registrert på diskusjon.no som går innpå www.tek.no for å sjekke spillnyheter?

 

738.

 

Hvordan i huleste skal jeg vite det? Det er likevel ingen tvil om at også andre er innpå her, www.tek.no har jeg linker til alle sakene som kommer på spillsiden. Så det skal ikke så mye til for at noen finner veien inn hit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enda en ting jeg ikke skjønner er hvorfor man får vite hvem som leder, det har absolutt ikke noe å si. Man skal stemme selv på det forslaget man liker, og siden det er så enkelt å jukse så er det jo bare enda bedre grunn å ikke vise hvem som leder.

 

Hele konkurransen har vært rimelig elendig, får håpe de lærer til neste gang

Lenke til kommentar
Og hvordan viser det seg å være juks?

 

Selv synes jeg spillbar er klart, klart bedre enn de andre, og er ikke overrasket over at det har fått så mange stemmer.

Janteloven. :roll:

 

Det viser seg å være mildt sgat mistenkelig for mange at et forslag på et par timer var flere hundre stemmer foran de andre, derfor sier man fra.

 

Men, hva har Janteloven med dette å gjøre? Gjerne utdyp :)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
selv foreslo jeg www.gaming.no en dag etter at konkurransen startet. men det kom selvfølgelig heller aldri opp på den første lista :/

synes selv www.gaming.no høres bedre ut enn en god del på den nye lista. bah.

 

det er svært liten tvil om at gaming.no er bedre enn de fleste, om ikke alle, navnene på lista, men det eies ikke av Edda Media, og ligger da utenfor konkurransen.

Lenke til kommentar

Jaja, folkens, ser ikke ut til at det er vits i å klage. Spillbar vinner, så gratulerer med ny laptop. Ellers så går jeg inn på spillsidene via hardware.no, så det blir vel ikke all verdens hva den nye siden heter. Og når det gjelder førstepremie, så blir det "enkleste" å bare kjøpe en slik selv, om man ønsker det. Ingenting er gratis her i livet, om du ikke er fetteren til Donald Duck ;-)

Lenke til kommentar
selv foreslo jeg www.gaming.no en dag etter at konkurransen startet. men det kom selvfølgelig heller aldri opp på den første lista :/

synes selv www.gaming.no høres bedre ut enn en god del på den nye lista. bah.

 

det er svært liten tvil om at gaming.no er bedre enn de fleste, om ikke alle, navnene på lista, men det eies ikke av Edda Media, og ligger da utenfor konkurransen.

"Merk at domenenavnet som foreslås må være ledig (.no) eller allerede eid av Edda Media."

 

er det ikke ledig da? :/

Lenke til kommentar
selv foreslo jeg www.gaming.no en dag etter at konkurransen startet. men det kom selvfølgelig heller aldri opp på den første lista :/

synes selv www.gaming.no høres bedre ut enn en god del på den nye lista. bah.

 

det er svært liten tvil om at gaming.no er bedre enn de fleste, om ikke alle, navnene på lista, men det eies ikke av Edda Media, og ligger da utenfor konkurransen.

"Merk at domenenavnet som foreslås må være ledig (.no) eller allerede eid av Edda Media."

 

er det ikke ledig da? :/

 

www.whois.com

Lenke til kommentar

Nå har jeg gitt opp å be bekjente stemme på meg. Jeg ser at det er tafatt å ta igjen spillbar. Jeg er meget skuffet over tek.no, som faktisk fullfører denne konkurransen på denne måten. Dersom jeg har forstått prinsippet bak proxy riktig, har jeg ingen tvil om at en betydelig andel av stemmene til spillbar kommer fra en og samme person. Synd at dere lokker med så god premie, for så å gi den bort til den som er flinkest til å stemme på segselv. Det er for dårlig mot brukerne deres at dere gjør en så giddalaus jobb med stemmesikringen. Dere har jo erfaringer med fungerende metoder!

 

Ikke bra!

 

EDIT: For ikke å snakke om opphavsmannen til spillbar: synd at du ødelegger førsteintrykket til tek.no sin nye spillside!

Endret av madsc90
Lenke til kommentar

Tek.no skrev lenger oppe i tråden at de skulle lære av dette til neste gang... Til neste gang? TIL NESTE GANG?! Hva med DENNE gangen da? Skal dere bare glemme det og ikke bry dere om spilldelen av nettverket deres får et navn som allerede er brukt av Bergens Avisen? Bare late som ingenting og bare la det bli som det blir? Nei, viss det skjer er jeg ikke mye imponert... :nei:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...