Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er etter min mening det beste alternativet. Ser ut som at farten til stemmene til spillbar har bremset også... Han har sikkert lagt seg!
Japps drømmejobben for en arbeidsledig kar/kvinne dette, å jukse til seg en PC til 14.000,-. Må bli kjedelig for han som har navnet som faktisk vil bli brukt, han får jo ingen PC og vil bli påmint dette faktum hver gang han går på siden og ser sitt forslag i logoen.

 

Blir navnet på vinneren offentliggjort som andre kalendre og konkuranser på nettverket?

Vinneren var:

Kåre Barkhaug

2210 Sunnstein

 

Gratulerer med din nye Laptop!

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Halvparten av forslagene som er på nåverende lista er vel strengt tatt så dårlige at de kun kan være med fordi de enten bløffer om all jobbingen og tok de som var øverst på den gamle jukselista. Enkelt og kjapt, så bare si vi har jobbet på spreng.

Annen grunn kan være at de kommer fra kjentfolk i redaksjonen o.l.

Herlig å spekulere, og Tek gir ikke skeptikerene lite bensin på bålet heller ;)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Skuffende at ingen av mine forslag kom med, men med tanke på alternativene som er/har vært sier jeg meg enig med dem som "hyller" spilljournalen. Soleklart best etter min mening. Klinger bra og er lett å huske, samtidig som det gir en bra beskrivelse av siden. Forøvrig unikt så vidt jeg vet.

Endret av -kai-
Lenke til kommentar
Jeg skal gjøre mitt for å stemme på gpod og gamester :D

 

Dine navn? Personlig synes jeg de er ganske forferdelige.

 

Mange dårlige navn, men jeg synes ikke spillbar er så galt. At folk forbinder det med en bar høres bare søkt ut, tror mange er bitre for at forslagene deres ikke har gått gjennom. (Som jeg selv egentlig er)

 

Og tror heller ikke det er juks. Hvis jeg hadde juksa hadde jeg gjort det slik at det hele tiden lå svært jevnt i toppen, kanskje lagt meg på 2-3. plass et par dager for å ikke vekke mistanke. Nå som spilbar har over tre ganger så mange stemmer som andre plassen tviler jeg på at han jukser. I tillegg blir jo ikke konkurransen avgjort før på mandag, hva er vitsen med å lede så suverent allerede?

 

Nei, tror faktisk at den jevne gamer (ikke nødvendigvis de som er registret på forumet) rett og slett liker navnet spillbar. Jeg gjør det selv faktisk, både fordi det er norsk, kreativt og litt clever.

Lenke til kommentar
Jeg skal gjøre mitt for å stemme på gpod og gamester :D

 

Dine navn? Personlig synes jeg de er ganske forferdelige.

 

Mange dårlige navn, men jeg synes ikke spillbar er så galt. At folk forbinder det med en bar høres bare søkt ut, tror mange er bitre for at forslagene deres ikke har gått gjennom. (Som jeg selv egentlig er)

 

Og tror heller ikke det er juks. Hvis jeg hadde juksa hadde jeg gjort det slik at det hele tiden lå svært jevnt i toppen, kanskje lagt meg på 2-3. plass et par dager for å ikke vekke mistanke. Nå som spilbar har over tre ganger så mange stemmer som andre plassen tviler jeg på at han jukser. I tillegg blir jo ikke konkurransen avgjort før på mandag, hva er vitsen med å lede så suverent allerede?

 

Nei, tror faktisk at den jevne gamer (ikke nødvendigvis de som er registret på forumet) rett og slett liker navnet spillbar. Jeg gjør det selv faktisk, både fordi det er norsk, kreativt og litt clever.

 

Det er så absolutt ikke mine forslag, og hvis de var det, hadde jeg ikke stått frem.

 

Det er bare for å understreke hvor tullete denne avstemningen er.

Lenke til kommentar
Uffda. Jeg begynte virkelig å lure på om folket her hadde stemt opp spillbar så mye, men viser seg å være juks. Herregud, skaff en bedre løsning.

Og hvordan viser det seg å være juks?

 

Selv synes jeg spillbar er klart, klart bedre enn de andre, og er ikke overrasket over at det har fått så mange stemmer.

Janteloven. :roll:

Lenke til kommentar
Uffda. Jeg begynte virkelig å lure på om folket her hadde stemt opp spillbar så mye, men viser seg å være juks. Herregud, skaff en bedre løsning.

Og hvordan viser det seg å være juks?

 

Selv synes jeg spillbar er klart, klart bedre enn de andre, og er ikke overrasket over at det har fått så mange stemmer.

Janteloven. :roll:

 

Det har jo ingenting med janteloven å gjøre? Det er jo klart det er suspekt når den leder så suverent, og får tonnevis av stemmer i løpet av veldig kort tid.

Lenke til kommentar
Nei, tror faktisk at den jevne gamer (ikke nødvendigvis de som er registret på forumet) rett og slett liker navnet spillbar. Jeg gjør det selv faktisk, både fordi det er norsk, kreativt og litt clever.

Hvor mange er det som ikke er registrert på diskusjon.no som går innpå www.tek.no for å sjekke spillnyheter?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...