Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

He, he ... Edda Media eier allerede de to øverste, men langt fra alle de 20 forslagene. Jeg regner da med "avstemmingen" går i favør til et av de allerede innkjøpte domenenavnene.

 

Nifty rules in this election...

Lenke til kommentar

Det at man ser antall stemmer kan være en like stor faktor for Spillbar som evt juks. Lederen ligger alltid på topp og er det første forslaget man ser. Forslag med få stemmer er per def dårlig og man velger underbevisst noe fra toppen. Etterhvert som stemmene kommer inn blir avstanden ned større og større og den psykologiske effekten tiltar. Dette blir en selvforsterkende effekt og hadde kanskje endt annerledes om et av de andre forslagene hadde fått noen fler stemmer tidlig i runden.

At TEK-gjengen ikke avsluttet denne konkurransen og satt den på hold er for meg en stor gåte. Nå er det nesten for sent, og de har brent endel bruer som blir vonde å bygge opp igjen. Synd det skulle være så kontroversiell avstemning om et såpass viktig navn. Nå ender vi faktisk opp med et navn som allerede er i bruk hos andre aktører.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst å skrive noe barnslig som oppfordring av boikott av den nye siden, men det blir uansett drøyt. I praksis kommer jeg neppe til å sjekke den ut mer enn et par ganger i året, og det pga det ELENDIGE nivået på artiklene i tek-nettverket den siste tiden.

 

Jeg reagerte før på folk som klaget over dårlig oversatte artikler som var nesten ren avskrift eller oppsummeringer, men har nå innsett at det er tilfelle.

 

Kulturo og gamer er borte.

 

Er det redaksjonelle nivået høyt nok til å gidde å bruke mer tid her?

Lenke til kommentar

Foreslo Spillbar.no, men var for sent ute. Crap.

 

Foreslo også Playgarden.no, Gamegarden.no samt en til jeg ikke husker navnet på. De kom ikke engang med på den første avstemmingen. Men jeg fikk med en på top 20, Fragit.no. Så det er ennå muligheter for å vinne et tastatur. To tastatur på 19 forslag. Ikke så dårlige odds. :)

 

Ørjan...

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...