Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd at folk jukser, og synd dere ikke klarer å lage en hvor det ikke er mulig med slikt :(

Synd folk er så utrolig flinke til å dømme på forhånd.

 

Spillbar er et bra forslag, og dessuten fikk det fort noen stemmer slik at det havnet øverst = flere folk ser det, som igjen fører til flere stemmer.

 

Etter en time eller to så er det flere hundre stemmer foran neste på lista bør jo tilsi en viss skepsis.

Når man så hvor skrøpelig sikret den første konkuransen var, og nå en som virker nesten lik bare uten mulighet til å gi minus er enda en grunn.

 

Jeg dømmer ut fra det jeg ser og opplever, og sier ikke annet enn at slik virker det på meg for øyeblikket ;)

Lenke til kommentar
Så mye elendige navn som ble plukket ut. Var det helt seriøst de 20 mest kreative dere kunne finne? Jeg tror det aldri er noe som kan erstatte gamer.no, beklager.

Enig! Dette var et skuffende utvalg :(

 

Selv foreslo jeg spillteknikk.no, navnet er på norsk, det inkorporerer Tek og det sammenbinder Tek med teknikk. Men det kom altså ikke med :hrm:

Endret av roberteh
Lenke til kommentar

Nope.

 

Domain Name................: gfx.no
NORID Handle...............: STW3O-NORID
Organization Name..........: SINGLE TESTER WIRAK
Organization Number........: 881925222
Post Address...............: Vestlia 84
Postal Code................: N-1453
Postal Area................: Bjørnemyr
Country....................: Norway
Phone Number...............: +47 66 91 02 78

Lenke til kommentar
Dette var rett og slett litt trist.

 

En side som ønsker å skrive for seriøse, oppegående lesere burda ha hørt på forumbrukerne ang. dette. Jeg skulle klart å sanke flere IP-stemmer enn spillbar.no har fått uten å ty til ulovligheter som botnets, men derimot kreativ og enkel juksing basert på kunnskap og forståelse de fleste spillintereserte 12 åringer sitter på i dag.

 

Jeg ser ingen problemer med at dere går ut nå eller i morgen tidlig og sier at dette ble for dårlig organisert og nå har vi lagt opp en forumbasert poll i stedet. Som er stengt for gjester.

 

 

 

Det er lenge siden jeg har lest noe jeg er mer enig i enn dette...

Lenke til kommentar
Dette var rett og slett litt trist.

 

En side som ønsker å skrive for seriøse, oppegående lesere burda ha hørt på forumbrukerne ang. dette. Jeg skulle klart å sanke flere IP-stemmer enn spillbar.no har fått uten å ty til ulovligheter som botnets, men derimot kreativ og enkel juksing basert på kunnskap og forståelse de fleste spillintereserte 12 åringer sitter på i dag.

 

Jeg ser ingen problemer med at dere går ut nå eller i morgen tidlig og sier at dette ble for dårlig organisert og nå har vi lagt opp en forumbasert poll i stedet. Som er stengt for gjester.

 

 

 

Det er lenge siden jeg har lest noe jeg er mer enig i enn dette...

 

Enig!

 

Dette er tragisk.... Helt ufattelig at de gjennomfører konk. slik den er i dag.

Lenke til kommentar

Det er også altfor mange av forslagene som bare appellerer til folk som allerede har datakunnskap og kan "fagspråket". Jeg ønsker en side der folk uten haugevis av data- og spillkunnskaper enkelt greier å finne frem til for å feks finne ut hvilket spill de skal kjøpe til sønnen til bursdag osv. Ikke en side som bare "Hardcore-gamere" eller folk med latinkunnskap kan finne frem til.

 

EDIT: Greit at navn med ordene "Spill" eller "Game" ikke er særlig nyskapende, men det gir ihvertfall et lite hint om hva som finnes der.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Slik går det når man bygger hus på sandgrunn. De skulle tatt lærdom av kritikken de mottok i første omgang og stoppet konkurransen før den kom til stadiet den nå befinner seg. Slik at alle hadde hatt en sjanse.

 

De uttale jo selv at konkurranseformen var missforstått.

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...