Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Hei, bare noen litt oppklarende ord fra administrativt hold:

 

Domenet Spillbar.no var pr. dato når forslaget ble sendt inn og godkjent - ledig. Ja, det er en lite oppdatert blogg i Bergen som opererer med spillbar som subdomene - men domenet den bruker er faktisk Bergen360.no.

 

GFX.no er kontraktmessig eid av Tek.no-nettverket/Edda, det er bare fortsatt plassert på et enkeltmannsforetak til grunnleggeren av hele Hardware-nettverket (skal fikses :)).

 

Det er ellers ikke slik at vi nødvendigvis må bruke det forslaget som vinner. Men uansett hvilket forslag som vinner så er det et navn vi har vurdert som aktuelt - og sånn sett fortjener det å vinne.

 

Alle som har sendt inn godkjente forslag har dessuten mulighet til å vinne en av trøstepremiene.

 

Vi forstår at dette med navn er kontroversielt. Noen liker mora... :) Kanskje skulle vi bare tatt en sjefsavgjørelse med en gang og valgt et navn selv. Men vi hadde lyst til å lodde stemningen, og samtidig få mulighet til å dele ut noen premier.

 

Ellers er det utrolig å se hvordan dette engasjerer folk - det setter vi veldig pris på! :) Vit også at vi leser alt som skrives her, selv om vi dessverre ikke får svart på absolutt alt som dukker opp av spørsmål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skrivefeil og slikt går jeg ut ifra at de fikser på. Men forbli positive folkens.

 

Jeg godtar at folk er litt negative i en situasjon som denne.

 

Hvorfor? slik jeg ser det har folk brennmerket Tek-nettverkets nye gaming side, og trekker bare fram det negative og ikke det postive ved dette. Greit jeg bruker nok riktignok mer Gamer.no for tiden grunnet bedre artikler og sånn, men fortsatt vil jeg la hvaskaljeghete ha en sjangse til å forbedre seg. Hvis dem ikke bli bedre enn de har vært til nå i løpet av neste måndten så er det selvfølgelig takk og farvel.

 

1. Tek bryter med Edda. Edda kutter samarbeidet tidligere enn antatt, og gir etterhvert også TST forbud mot å motta (og sende?) PMer, uten grunnlag. Hele situasjonen virker merkverdig, og vi får ingen forklaring fra Edda. Klart de blir merket som "den store, stygge ulven", selv om det kanskje ikke var 100% fortjent.

 

2. Del én av konkurransen flopper totalt, alt for dårlig planlagt.

 

3. De skal plukke ut 20 forslag til mandag, de kommer på tirsdag. Her har vi forslag som "Tek.no/spill" (noe jeg mener er helt på trynet), "Ludos.no" (som du attpåtil hevder er skrevet feil) og "GFX.no". Forslag som overhodet ikke passer for en spillside.

 

4. Ett forslag drar fra, med rekordfart. Det ligger nå 473 stemmer foran andreplassen, som på sin side ligger kun 79 stemmer fra tredjeplassen. Her lukter det juks lang vei, og ikke nok med det: Spillsiden "Spillbar" finnes fra før.

 

Jeg mener dette er grunner nok til å være litt furten og negativ, selv om alt kanskje ikke er Eddas/Teks feil.

 

EDIT: Skrev feil tall i punkt 4, andreplassen ligger kun 79 stemmer foran tredjeplassen.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Ang det ar spillbar er tatt, så kan jeg si meg uenig i det. Det bergens avisen heter (iallefall det jeg leser av logoen) er SpillBA'r, BA som i bergens avisen. Ikke SpillBar som forslaget heter. Meen, det kan jo bli en forvekling for det om.. Jeg liker selv forslaget spillbar.

 

Dette er jo selvfølgelig en dobbeltbetydning som jeg er 99% sikker på at de tenkte på da de opprettet siden og navnet.

Lenke til kommentar
Det er ellers ikke slik at vi nødvendigvis må bruke det forslaget som vinner. Men uansett hvilket forslag som vinner så er det et navn vi har vurdert som aktuelt - og sånn sett fortjener det å vinne.

 

Den som vinner bør få navnet sitt på spillsiden. ellers blir det bare urettferdig for da har han fått en PC på et forslag som ikke var godt nok.

 

Med andre ord, dere blir å slite med et dårlig navn på spillsiden noe som er ganske så fortjent.

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
Eg trur ikke dem har sett igjennom listen, eller så har 80% værtopptatte domener.

Det kan jeg love at vi har gjort! :)

 

Veldig mange av forslagene var helt riktig opptatte domener. Det var også veldig mange variasjoner over samme navn. Det var også en hel del - skal vi kalle det - "useriøse" - forslag.

 

Det blir dessverre ikke aktuelt å lansere konkurransen på nytt - men vi vil uansett ta lærdom av dette. Neste gang blir det sikkert en annen måte å gjøre tingene på :)

 

Kan dere ikke for guds skyld innrømme at det var noen forslag dere ikke likte?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...