Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner noen (spesielt mitt) forslag på den endelige lista, men det skal vel litt til å havne på top20 av 8000. Dog lå jeg stort sett godt an på den første tullepollen.

 

Forøvrig enig i at antall stemmer og sortering av lista ikke burde vises. Det er selvforsterkende for de som ligger på topp. Men det er alltid lett å være etterpåklok, jeg får uansett ikke premie denne gang.

 

Noen som kan forklare meg hvorfor det kom inn så mange forslag med "a" først? agamer, aspill osv. Poenget er...?!

Lenke til kommentar

Spillbar er jo et greit nok navn, med dobbel betydning til og med, men sant og si så likte jeg ikke noen av navnene på lista så veldig godt. Det hadde vært best dersom man tok en ny runde på navneforslag. Dette er et navn på en hjemmeside som skal brukes i mange år framover. Hvis man ser bort fra muligheten for avstemmingsjuks, og sier at det beste navnet vinner, så er det allikevel ikke det aller beste navnet som kunne ha vært.

 

Jeg stemmer for en ny runde med navneforslag!

 

Edit: Spillbar har faktisk trippel betydning:

1. lar seg spille

2. en bar med spill

3. tomt for spill

Alt. 3 virker faktisk mot sin hensikt...

Endret av emacoolit
Lenke til kommentar

Jeg håper bare det minst ille navnet her vinner, siden det er hva vi må se på hver gang vi skal inn på linken. Ta heller en navnepoll uten premier om det gir et bedre navn.

 

EDIT:

spillbar.no som leder gir meg forøvrig en dårlig feel av litt vel tørste norske pensjonister som henger i en bar på den spanske solkysten vinterstid. De har sikkert også noen spillautomater for de som har flere svakheter å ta seg av i den baren. På den folketomme utsiden "prydes" et slitt neonskilt med navnet "SansiBar".

 

adictive.no hadde faktisk vært et mer fengende navn i den gaten.

 

EDIT2:

Forøvrig siden spillbar.no kommer til å vinne(overnaturlige evner) må dere ikke finne på å la dere inspirere av beskrivelsen ovenfor og lage en logo bestående av et slitt neonskilt med skriften SpillBar i rosa neonrør.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hele opplegget er tragisk...

 

1. Forum medlemmer bør få bestemme, altså stemme.

2. Ikke vis hvem som leder. Mange blir "farget" av det!

3. Seriøst, av 8000 forslag, måtte virkelig halvparten av listen suge så jevli?

 

Men til det positive:

 

Noen av forslagene som er på lista er gode :)

 

 

Hele prossesen i denne konkurransen har vært et stort spørsmåltegn fra begynnelsen av.

Useriøst hele greia!

Lenke til kommentar

Eg trur ikke dem har sett igjennom listen, eller så har 80% værtopptatte domener. Nekter å bruke noen av de forslagene som er kommet opp. i tilegg så er det en gjøk som sitter på en haug med proxyer eller restarter modemet sitt for å få ny ip.

 

gå igjennom listen pånytt og ta frem de bra forslagene og lag en poll i forumet heller så man må være bruker for å stemme.

 

Det hele virker så useriøst nå.

Lenke til kommentar
Eg trur ikke dem har sett igjennom listen, eller så har 80% værtopptatte domener. Nekter å bruke noen av de forslagene som er kommet opp. i tilegg så er det en gjøk som sitter på en haug med proxyer eller restarter modemet sitt for å få ny ip.

 

gå igjennom listen pånytt og ta frem de bra forslagene og lag en poll i forumet heller så man må være bruker for å stemme.

 

Det hele virker så useriøst nå.

 

Ja, slik som "årets-bruker"-avstemningen. Den var jo knall! :thumbup:

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Eg trur ikke dem har sett igjennom listen, eller så har 80% værtopptatte domener.

Det kan jeg love at vi har gjort! :)

 

Veldig mange av forslagene var helt riktig opptatte domener. Det var også veldig mange variasjoner over samme navn. Det var også en hel del - skal vi kalle det - "useriøse" - forslag.

 

Det blir dessverre ikke aktuelt å lansere konkurransen på nytt - men vi vil uansett ta lærdom av dette. Neste gang blir det sikkert en annen måte å gjøre tingene på :)

Lenke til kommentar

Jeg kom med! :D

 

Jeg synes Spillverket.no er bedre enn alternativene! Det er seriøst, lett og huske, ikke ripp off, selvstendig, og norskt.

 

Spillbar gir fullstendig feil bilde av hva siden skal handle om.

Ludos betyr kanskje noe fancy på latin, men det er et fåtall som kan latin, og det burde altså ikke vinne fordi det sier lite om hva det handler om, for flertallet.

Aspill og tek.no/spill er rett og slett ikke selvstendige nok. Dersom denne siden skal kunne måle seg med konkurrerende sider, må den ha et selvstendig navn.

Lenke til kommentar

Spill, spill, spill...

Kva med ei like godt form som spell - mykje meir "spiselig" det. :hmm:

 

Spellbar.no

Aspell.no

Tek.no/spell

Spellverket.no

Spellguru.no

Spelleriet.no

Spellfaktor.no

Spellvana.no

Spellutopia.no

 

Joda veit at det er slutt på å sende inn føreslag, men sidan ingen ser ut til å vere nøgde med måten det er vorte utført på allikevel so kjem eg med nokre fleire :ninja:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Who cares ?

Du skriver jo bare inn andressen uansett.

Om navnet var fraggedLOL.org, så har det ikke gjort noe, bare de leverer gode og kvalitetsfulle anmeldelser, demoer osv.

 

Forresten, stemte spillbar.no

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...