Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller at vedkommende har fått alle venner, bekjente og folk på skole til å stemme.

 

En vote på forumet hadde vært bedre, for da må de ha bruker for å stemme, noe som gjør det en litt lengre prossess vis du skal få flere helt ukjente til å stemme.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Dette var rett og slett litt trist.

 

En side som ønsker å skrive for seriøse, oppegående lesere burda ha hørt på forumbrukerne ang. dette. Jeg skulle klart å sanke flere IP-stemmer enn spillbar.no har fått uten å ty til ulovligheter som botnets, men derimot kreativ og enkel juksing basert på kunnskap og forståelse de fleste spillintereserte 12 åringer sitter på i dag.

 

Jeg ser ingen problemer med at dere går ut nå eller i morgen tidlig og sier at dette ble for dårlig organisert og nå har vi lagt opp en forumbasert poll i stedet. Som er stengt for gjester.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Sikkert tek.no som kødder med pollen, så de ikke trenger å gi vekk den bærbare :p KØDDA ;) Ellers må jeg si meg enig med folk her at navnene var lite kreative. Hadde bedre forslag enn spillutopia, men men... Og hva skal Gibs.no være for noe, lol? Er ikke akkurat noe som naturlig faller inn. Ihvertfall ikke for meg. Ellers mener jeg fortsatt stemmesystemet må endres og at hele greia må resettes. Man kan ikke tilrettelegge for juksing.

Lenke til kommentar
fragit.no !

 

Frakking yeah!

 

eller gg.no (good game) akkurat som hw.no :)

 

Men ikke glem at gamer.no finnes fremdeles. Er bare ikke endel av Edda Media lengre, dem skriver jo trossalt veldig flotte artikeler. Og det er jo det i utgangspunktet som er viktigst.

Endret av ConeX
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...