Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med rett og slett kjøpe tilbake det gamle gamer.no navnet ?

 

Det var en del av avtalen når tek skilte lag med gamer redaksjonene. tek.no behold forumet, formatet og artikklene. Og gamer redaksjoene fikk folkene og domene samt "merkenavnet"

Kunne ikke gamer ta noen anmeldelser og artikler på deres nye side?

Lenke til kommentar
Hva med rett og slett kjøpe tilbake det gamle gamer.no navnet ?

 

Det var en del av avtalen når tek skilte lag med gamer redaksjonene. tek.no behold forumet, formatet og artikklene. Og gamer redaksjoene fikk folkene og domene samt "merkenavnet"

Kunne ikke gamer ta noen anmeldelser og artikler på deres nye side?

 

Jo, både Edda og Gamer har rett på artikkelarkivet. Gamer.no har imidlertid ikke fått opp artikkelarkivet ennå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Og så stopper vi pratet rundt gamer-saken, det finnes egen tråd for dem som ønsker å diskutere den saken videre.

 

(Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Hvorfor har den ikke blitt lagt ut enda? Jeg er av enn eller annen grunn sinnsykt spent på hva som kommer på den listen, og har sikkert sjekket siden 50 ganger siden i går. (Når listen egentlig skulle ha blitt publisert!)

 

Hvis dere har 20 kandidater, hvorfor ikke bare slenge dem ut? Ser ikke poenget i å drøye det så utrolig!

 

Hvis dette er enda en PR-maksimering :nei:

Lenke til kommentar
Hvorfor har den ikke blitt lagt ut enda? Jeg er av enn eller annen grunn sinnsykt spent på hva som kommer på den listen, og har sikkert sjekket siden 50 ganger siden i går. (Når listen egentlig skulle ha blitt publisert!)

 

Hvis dere har 20 kandidater, hvorfor ikke bare slenge dem ut? Ser ikke poenget i å drøye det så utrolig!

 

Hvis dette er enda en PR-maksimering :nei:

 

De har sagt de har masse forslag og trengte litt mer tid til å bli ferdig med de 20.

Faen å dere sutrer over denne konkuransen uansett hva det skulle være å finne noe å sutre over,

De forslagene kommer når redaksjonen er klare til å legge de ut, og det er da ikke verdens undergang om det drøyer en dag ekstra :nei:

Lenke til kommentar
Du misforstår. Poenget er ikke at det tok lenger tid enn forventet å velge 20 navn, men at nå som de tydeligvis har klart det (Mener Howard sa at det ble de ferdige med sent i går) så kan de vel bare få det ut, spesielt siden den egentlig skulle legges ut i går.

 

Capiche?

 

Kanskje du skal lese Howards post skikkelig først?

For å hjelpe deg quoter jeg han inn igjen under her jeg ;)

Hei, vi er nå veldig nærme å ha klar de 20 forslagene som fremstår som mest spennende. Det er imidlertid ekstremt close race, det er mange veldig like forslag. Vi trenger noe mer tid og flere synspunkter før det er helt klart.

 

Den nye pollen vil dermed etter alt å dømme gå live først i morgen - det er ikke mange timer igjen av døgnet nå. Det er dumt og beklagelig, for vi lovet å ha dette klart i dag (mandag), men må bare se at vi har tatt oss vann over hodet hva angår antall innsendte forslag.

 

Capiche?

Lenke til kommentar
Dessuten hadde det sannsynligvis ikke blitt et eneste forslag med over... tja skal vi si fem stemmer? De aller fleste ville fått 0 stemmer, en del ville fått 1 stemme og nesten ingen ville fått mer enn det... Nei, jeg tror det er smart at det er en slags "jury" som finne frem de 20 beste forslagene for oss, så kan vi velge og vrake derfra... :)

 

Nettopp, det hadde blitt en så tilfeldig konkurranse som det er mulig å lage.

 

 

Har du sett denne konkurransen? Hvor mange forslag hadde over 5 stemmer på den gamle lista?

Lenke til kommentar

Hei alle! Nå drøyer det IKKE veldig lenge! De 20 kandidatene er plukket ut og den nye listen kommer veldig snart på nett.

 

Vi publiserer en notis på nettverket når det er klart for en ny og spennende (og ikke minst mer givende) runde med stemmegivning :)

 

Til info så fikk vi inn ikke mindre enn 8131 forslag - helt rått! :)

Lenke til kommentar
Hei alle! Nå drøyer det IKKE veldig lenge! De 20 kandidatene er plukket ut og den nye listen kommer veldig snart på nett.

 

Vi publiserer en notis på nettverket når det er klart for en ny og spennende (og ikke minst mer givende) runde med stemmegivning :)

 

Til info så fikk vi inn ikke mindre enn 8131 forslag - helt rått! :)

 

Plukke ut 20 av 8131 skjønner jeg tok lang tid haha, uansett blir det nesten litt random.

Ser frem til å få se den lista!:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...