Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er mildt tatt skuffet over denne listen..

 

Ludos - ok, kanskje det er latinsk for "å spille". Men hvor mange vanlige folk er det som kan latinsk? Hvor mange vanlige folk skriver inn www.ludos.no og forventer å komme til en av Norges største spillsider? Skal latinsk slippe gjennom, hvorfor ikke ta med "再生する", som ifølge min oversetter betyr "å spille" på japansk? Nei, dette blir bare for dumt..

 

GFX - Hva skal det bety? Om så det så står for Graphics så ja, det er en del av et spill. Men ærlig talt, hører jeg det ordet så assosierer jeg så absolutt ikke til spill.

 

En del forslag på den listen jeg synes dere kunne byttet ut, men det er vel for sent nå.

 

EDIT: Og jada - jeg likte noen av forslagene, men jeg forventet virkelig å bli servert kremen av kremen her. :)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Ærlig talt, så burde det være slik at man må ha en registrert bruker, som er registrert før pollen ble satt opp, for å stemme. Med IP-basert voting kan folk finne på mye rart. Dessuten vil det, i starten, være mest brukere herfra som bruker siden, så det gjør ikke så veldig mye om folk utenom forumet ikke kan stemme.

 

Det er ihvertfall min mening.

Endret av Sondre
Lenke til kommentar
Overrasket over at fragit ble med. Sier du det raskt kan du fort få smekk på lanken.
Ligner for mye på "Frack it!" som er hollywoodversjonen(bsg) av "Fuck it!". Kjedelig å ha et tilnærmet banneord på en norsk spillside selv om vi vet at frag er spillrelatert fra 90 tallet.

 

EDIT:

Gudskjelov har det kun 1 stemme som ant. er "forfatteren".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Overrasket over at fragit ble med. Sier du det raskt kan du fort få smekk på lanken.
Ligner for mye på "Frack it!" som er hollywoodversjonen(bsg) av "Fuck it!". Kjedelig å ha et tilnærmet banneord på en norsk spillside selv om vi vet at frag er spillrelatert fra 90 tallet.

 

EDIT:

Gudskjelov har det kun 1 stemme som ant. er "forfatteren".

Eller bare (støtende ord):

 

Faggot

 

Lenke til kommentar

Herregud for et opplegg, de var jo mange mye bedre forslag enn disse som var med på den forrige listen. Utrolig mye drit blant disse 20 ihvertfall... Enig med de andre her, at stemming burde skje på brukernivå, selv om det gjerne her også kunne vært rom for utnyttelse. Kunne ihvertfall vært gjort på andre, bedre måter enn dette...

Lenke til kommentar

Hmmm... Rart at spillbar er på topp, siden ikke alt som kommer til anmeldelse på denne siden ER spillbart, men det er da bare min mening... Skal man se en sjelden perle som faktisk er spillbar, så er det bare å gå her

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation

og lete etter det spillet som får MINST kritikk :p

 

EDIT: Bar, som bar med svetne mannfolk som tyller i seg øl og spiller darts og biliard? Jaja (inneholder jo det meste av underholdning det (lol), selv om jeg synes spillpub.no ville vært bedre ;-)), men må si at det beste ville vært som jeg foreslo for leeenge siden; ikke vise poeng og bare la medlemmer delta. Litt rart at det blir gitt 40-50 stemmer i hvert 10. sekund, eller logger det seg på 2400-3000 folk i minuttet?

Endret av Sajkow
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...