Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmmm... Ingen som liker spillutopia.no? Kom igjen folkens, Uncle Seb is counting on you! :p Spillernes paradis er vel godt nok for en side med spill, spill og atter spill ;-)

Får vel drive kampanje, så får jeg flere stemmer, hehehe :p

Førstepremien er verdt 14000,-? Vel betal en shady kar 2000,- for å gi deg noen tusen botnet stemmer. Så har du jo fått en billig PC. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Dessuten så lurer jeg på hvorfor ikke tek.no kan stille om på konkurransen? Vi har da neppe lov til å saksøke dem av den grunn og det blir bare èn person som blir forbanna av den grunn... Så har det jo blitt påpekt FLERE ganger i denne diskusjonen at poengsum IKKE må vises og at BARE medlemmer må få lov til å stemme (med brukernavn eldre enn et par uker).

Og EHM, om ikke mitt forslag KOM på listen, så ville jeg ha gitt poeng til Forspill.no :p

Lenke til kommentar

Må si jeg ble litt skuffet, ingen av mine forslag var med. De forslagene jeg var mer fornøyd med var:

 

 

spillkulten.no (den synes jeg seriøst er bra!)

spillblekka.no

spillmekka.no

 

Og masse flere jeg ikke kommer på nå. Greit nok at ingen av de kom med, selvfølgelig, men synes at samtlige av de overnevnte pluss et par andre jeg hadde var milevis foran gfx (!?), fraggit :ohmy: ,Gameify, Joytek, GPod og Gamester

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...