Gå til innhold

Gateopptøyer i Oslo (MODWARN: Brudd på retningslinjene = utestengelse)


Anbefalte innlegg

Dette har sikkert blitt tatt opp før, men denne tråden er så aktiv at jeg ikke får lest alt som står :

 

Tar ikke avstand fra gatekampene

Palestinavenner mener Siv Jensen har sin del av ansvaret.

 

Hvilket ansvar? Den veldig nøytrale apellen hvor hun kritiserte både Israel og Hamas og oppfordret begge parter til fred? Skulle hun heller holde kjeft å sitte hjemme mens Blitz, Palestinavennene og andre radikale bøller får bestemme hva som skal være lov til å ytres, eller så ramponerer de byen for mange millioner kroner? Mindre respekt for ytringsfriheten har jeg aldri hørt.

 

Noen her som forsvarer utsagnet hans?

 

( Hele artikkelen : http://www.dagbladet.no/2009/01/10/nyheter...i_gaza/4319543/ )

Endret av Myagos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Bruke skattepenger på utakknemlige jøvler... imo fortjener de en kule, rett og slett fordi slike folk aldri kommer til å nyttegjøre samfunnet og vi burde ikke behøve betale for dem

Lenke til kommentar
Dette har sikkert blitt tatt opp før, men denne tråden er så aktiv at jeg ikke får lest alt som står :

 

Tar ikke avstand fra gatekampene

Palestinavenner mener Siv Jensen har sin del av ansvaret.

 

Hvilket ansvar? Den veldig nøytrale apellen hvor hun kritiserte både Israel og Hamas og oppfordret begge parter til fred? Skulle hun heller holde kjeft å sitte hjemme mens Blitz, Palestinavennene og andre radikale bøller får bestemme hva som skal være lov til å ytres eller så ramponeres de byen for mange millioner kroner? Mindre respekt for ytringsfriheten har jeg aldri hørt.

 

Noen her som forsvarer utsagnet hans?

 

( Hele artikkelen : http://www.dagbladet.no/2009/01/10/nyheter...i_gaza/4319543/ )

 

Det er tatt opp ja, og nei tror ingen støtter han som jeg har sett enda.

En skam av en fyr det der desverre.

Lenke til kommentar
La oss håpe at det ikke blir mange skader i kveld.

 

Lykke til ordensmakt. :)

Så lenge det er pøblene som blir rammet ser jeg ikke det store problemet. Mye verre dersom politi blir skadet.

Det er ikke akkurat en sympatisk tankegang.

 

Det går ofte utover McDonalds og andre amerikanske forretninger

Det er fordi de er noen "imperalistiske svin". :p

Det og den fæle maten.

Lenke til kommentar
Nå er jeg inne.

 

Fuck deg! Nå har jeg prøvd i flere timer å komme inn, også kommer du og stjeler plassen min? Jeg tror jeg skal kaste stein på deg. Og spesielt McDonalds! Siden du konspirerer med dem! Så det så!

Huff nå blei jeg redd. Ikke send blitz på meg da :p

Lenke til kommentar
Nå er jeg inne.

 

Fuck deg! Nå har jeg prøvd i flere timer å komme inn, også kommer du og stjeler plassen min? Jeg tror jeg skal kaste stein på deg. Og spesielt McDonalds! Siden du konspirerer med dem! Så det så!

Huff nå blei jeg redd. Ikke send blitz på meg da :p

Jeg har ikke tilgang til Blitz oppi Lofoten. Men jeg har tilgang til sure, sinte nordlanske fiskere. :devil:

 

Dog, jeg har faktisk ei som er medlem i Blitz i klassen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...