Gå til innhold

Gateopptøyer i Oslo (MODWARN: Brudd på retningslinjene = utestengelse)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte nettopp en dame på nyhetene svare på et spørsmål;

 

Hva mener du om at flere kristne nå går mot Israel?

- Det mener jeg er et endetidstegn.

 

Er det slik at Israel er den "kristne siden" i denne konflikten? Er det noen steder jeg kjapt kan lese hva det er som er situasjonen, føler ikke helt jeg har fått med meg det større bildet.

Lenke til kommentar

Jødene er endetidskristnes nyttige idioter. Når jødene seirer mot araberne, eventuelt når alle jøder vender tilbake til Israel, så vil ragnarok komme og Jesus vil komme tilbake for å dømme levende og døde. Jødene vil da bli dømt til helvete siden de ikke har tatt imot Jesus Kristus som sin frelser.

 

Sånn cirkus.

 

Når slike kristne snakker om endetidstegn så mener de stort sett alt de er imot. Homofili, motstand mot Israel, sex før ekteskapet, sekularisering, alt er endetidstegn, for når endetiden kommer ivl visst folk vende seg bort fra gud, en antikrist vil oppstå også videre. Denne retningen innenfor kristendommen er rape galen ...

Lenke til kommentar
Norske myndigheter og maktapparat viser tydelig side i saken når propalestinske demonstrasjoner gang på gang blir angrepet og gassa av politiet.

 

Norge er jo et land som tydelig har understreket at de fordømmer Israels angrep mot Palestina. Norge er jo et av de mest propalestinske landene i Europa. Hele Norge holdt fakkeltog for de sivile ofrene i Palestina. Selvsagt er politiet nødt til å ty til midler for å begrense skader på bygninger og personer.

 

Og at de raserer ungdomstilbud er jeg ikke enig i. Nå bor ikke jeg i Oslo, men der jeg bor er det flotte ungdomstilbud. Mottar ikke blitzhuset støtte fra staten, til tross for at de gang på gang lager bråk?

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
På hvilket punkt tar jeg feil i mitt resonnement? Forøvrig tviler jeg sterkt på at det er så mange uskyldige i disse gjengene hvor det er steinkastere m.m. Ellers hadde det vært en smal sak for de "lovlydige" å sparke disse ut av demonstrasjonen.

 

På det punktet der du mener man er skyldig i å kaste stein selv om man ikke har kastet stein. Det er ikke realistisk at fredlige demonstranter skal måtte konfrontere voldlige mennesker. Det er politiets jobb.

 

Har da sett tilfeller av at bråkmakere har blitt silt ut før, på f.eks. fotballkamper. Enig i at det i første rekke er politiets jobb å ta seg av sånt, men man kan vel i det minste sørge for at steinkasterne er godt synlige og man ikke står der som et beskyttende skjold mot disse pøblene. Det går også an å gå hjem om demonstrasjonen blir mislykket (les: en fredelig en utarter).

Lenke til kommentar
Norske myndigheter og maktapparat viser tydelig side i saken når propalestinske demonstrasjoner gang på gang blir angrepet og gassa av politiet.

 

Norge er jo et land som tydelig har understreket at de fordømmer Israels angrep mot Palestina. Norge er jo et av de mest propalestinske landene i Europa. Hele Norge holdt fakkeltog for de sivile ofrene i Palestina. Selvsagt er politiet nødt til å ty til midler for å begrense skader på bygninger og personer.

 

Word. Det er egentlig trist at visse voldlige elementer gjør det vanskelig for oss "vanlige" palestina-støttere.

Lenke til kommentar
Hørte nettopp en dame på nyhetene svare på et spørsmål;

 

Hva mener du om at flere kristne nå går mot Israel?

- Det mener jeg er et endetidstegn.

 

NRK? Hvem var det?

Vet ikke hvem det var. En vanlig borger som gikk i tog for Israel. Er usikker på om NRK hentet klippet fra i dag eller torsdag. Var på dagsrevyen NRK 1. Endret av TSP
Lenke til kommentar
Noen som har lest denne eller er jeg sent ute:http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article2498491.ece

 

De kan vell ikke være så dumme, eller?

 

 

Les mine poster noen sider tilbake, jo så dum kan man bli.

 

Dette ryktet har oppstått fra al jaanat moskeen i Oslo og har ingen ting med virkeligheten å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Tror ikke det handler om å være dum, herzeleid, men om å ikke være interessert i noe annet enn å lage bråk, og derfor godta enhver unnskyldning.

Jeg tror Siv Jensen snek seg rundt og provoserte.

Lenke til kommentar
Dette ryktet har oppstått fra al jaanat moskeen i Oslo

 

Kilde?

 

Jeg har for øyeblikket ca 80 muslimer i min varetekt som daglig leder og ITansvarlig.

Tro meg jeg tar slike rykter veldig alvorlig, vil ikke ha noen gjentagese på mohammedkarikaturene.

Har pr telefon med Margareth Bruslette hos MC Donalds fått avklart at dette er ren løgn.

Vi kjører et open enviroment, og jeg har hentet ut det største tv som vi hadde på lager med beskjeden: GJØR jobben di eller dra hjem.

Jeg har selv ringt rundt for å om mulig lokalisere hvor dette ryktet har oppstått. Vel det kommer fra Al Janaat Pakistanske folk. Forbanna? Ikke vær forbanna på meg da, jeg ekke religiøs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...