Gå til innhold

PL: Kamptråd runde 37 + hengekamper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Golf'ern skrev (14 minutter siden):

Utrolig hvordan City alltid vinner gullet når de er i gullkampen, snubler aldri mot slutten.

Med en utømmelig bank, 2 A-lag, Pep ved roret og gjentatte brudd på alle ffp regler synes jeg ikke det er så veldig utrolig😅

Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (1 minutt siden):

Med en utømmelig bank, 2 A-lag, Pep ved roret og gjentatte brudd på alle ffp regler synes jeg ikke det er så veldig utrolig😅

Ja det er jo oljepenger, ett totalt sjelløst lag uten ordentlig fans... men de er da gode.

Lenke til kommentar
Golf'ern skrev (3 minutter siden):

Ja det er jo oljepenger, ett totalt sjelløst lag uten ordentlig fans... men de er da gode.

Joda, men jeg synes ikke det er videre imponerende. Litt som når arvinger med flere milliarder på bok klarer å tjene 100 mill, man skal jo nesten være hjernedød for å ikke få til det med slike midler 😅 Det var så sinnsykt mye mer imponerende når Leicester tok gullet for eksempel.

Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (3 minutter siden):

Joda, men jeg synes ikke det er videre imponerende. Litt som når arvinger med flere milliarder på bok klarer å tjene 100 mill, man skal jo nesten være hjernedød for å ikke få til det med slike midler 😅 Det var så sinnsykt mye mer imponerende når Leicester tok gullet for eksempel.

Det er sant, det var en seier for fotballen. Ligagull er jo forventet før sesongen, og Pep blir jo kanskje ikke engang årets trener engang til tross det. Syns egentlig Arsenal har vært best, men City har mer flaks med avgjørelser.

Lenke til kommentar
21 minutes ago, KANE2009 said:

Med en utømmelig bank, 2 A-lag, Pep ved roret og gjentatte brudd på alle ffp regler synes jeg ikke det er så veldig utrolig😅

2 a lag vil jeg si er litt å ta i, har en av de minste troppen i ligaen, de har kjøpt smart i motsetning til chelsea og United som har handlet som fulle sjømenn.

IMG_0875.png

Endret av onkel_jon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
22 minutes ago, KANE2009 said:

Joda, men jeg synes ikke det er videre imponerende. Litt som når arvinger med flere milliarder på bok klarer å tjene 100 mill, man skal jo nesten være hjernedød for å ikke få til det med slike midler 😅 Det var så sinnsykt mye mer imponerende når Leicester tok gullet for eksempel.

Enig i det, men det har jo vært en del managere før Pep som ikke var i nærheten av noe lignende. Så litt creds skal han faktisk ha, han er en world class manager.

Lenke til kommentar
onkel_jon skrev (11 minutter siden):

2 a lag vil jeg si er litt å ta i, har en av de minste troppen i ligaen, de har kjøpt smart i motsetning til chelsea og United som har handlet som fulle sjømenn.

City er det laget med best dekning i alle posisjoner. Både fordi de har kjøpt smart, og fordi de har masse, masse penger (og mest sannsynlig jukset litt). 

Lenke til kommentar

Til og med Ange var misfornøyd med atmosfæren og innstillingen til fansen etter kampen. Litt flau oppførsel. Var HELT stille til det ble 2-0. Nå misser de CL og mye inntekter i ett år, ergo mindre kjøp og forsterkninger, tru om fansen er fornøyd med det?

Spillerne var iallefall meget påskrudd, de fortjente poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...