Gå til innhold

Gateopptøyer i Oslo (MODWARN: Brudd på retningslinjene = utestengelse)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva driver palestinakomiteen med annet enn å lage faen.

 

Først en demonstrasjon for gaza, ok greit nok.

 

Så skal de lage helvete når israelvenner skal demonstrere. Noe som er mindre ok.

 

Og deretter mener de at de trenger en demonstrasjon til som motdemonstrasjon mot israelvennedemonstrasjoner, etter å ha sagt at hærverk og vold er ok og slått seg sammen med blitz som og sier at det er ok. Det er jo å be om bråk. Hele gjengen skulle vært stilt for retten. Dette er en demonstrasjon som burde vært avlyst, de presterte til og med å si at de ikke forventet bråk.

 

alle skader burde legges sammen og deretter burde alle som ble arrestert for den type skadeverk dele utgiftene broderlig sammen med palestinakomiteen. En gjeng som arrangerer helvete har værsågod å betale for det.

Lenke til kommentar
I Spania og Sør-Amerika synes jeg å huske at det var slåer som ble tatt foran vinduene om natta hos butikkene. Og der er det jo også gitter foran alt av vinduer.

 

Blir nok det her også itterkvart.

Det stemmer at det er slik mange steder der. Men det er mest på grunn av innbruddsfaren.

 

Tror nok ikke det blir et dominerende syn her hjemme på en stund, dette er ikke akkurat noe som skjer veldig ofte. :)

Lenke til kommentar
Pøblene får vel bare mindre bøter og slippes ut igjen til å herje på nytt. Dette vil vel nok en gang fyre i gang diskusjonen rundt hvorfor blitzere får gratis husly i Oslo by.
Problemet ligger i å beviselig skille pøblene fra de fredelige. De fleste som blir innbragt blir dimmitert uten særlige konsekvenser av en GRUNN.

 

Eller mener du at vi skal begynne å dømme folk uten særlige beviser?

Lenke til kommentar
Jau, det sitter vel noen og angrer på at de valgte vekk glassmesterutdannelsen nå...

 

Pøblene får vel bare mindre bøter og slippes ut igjen til å herje på nytt. Dette vil vel nok en gang fyre i gang diskusjonen rundt hvorfor blitzere får gratis husly i Oslo by.

De får gratis husly fordi det har marginalisert Blitz-miljøet drastisk siden de fikk huset sitt.

 

Tror nok ikke det blir et dominerende syn her hjemme på en stund

 

Det tror jeg, dersom man fortsetter å ukritisk importere jihad krigere.

Der tror jeg du tar fundamentalt feil, og de som har stått for ødeleggelsene i Oslo har nok ikke mer begrep på hva Jihad er enn det jeg har.

 

Ja, det blir rabalder OM det kommer selvmordsbombere i Norge. Men da får vi gjøre det vi kan for å hindre at det skjer.

 

Og det inkluderer ikke overvåking av etniske minoriteter og kraftig retorikk. Selvmordsbombere er politiske individualister i de fleste fall.

 

Vi kan ikke utelukke det, det sier seg selv. Det kan alltid komme en gal fyr med et bombebelte. Eller med et automatkarabin. Men noen konspirasjon, som overvåkning og terroristlover vil rette seg mot, har jeg utrolig liten tro på.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Herregud. Er det noen som ser en trussel om hellig krig i disse utagerende pøbelstrekene? Er dere fullstendig paranoid?

 

Vet ikke jeg. Unge mennesker som roper "gud er stor" og "hellig krig" mens de kaster stein mot norsk politi. La oss si at det eksisterer 150 slike individer, basert på hendelsene vi så på torsdag. om 2% av disse voldspøblene er hjernevasket nok til å ta det et skritt lengre så kan vi da ha 3 potensielle selvmords-aktører.

Lenke til kommentar
Der tror jeg du tar fundamentalt feil, og de som har stått for ødeleggelsene i Oslo har nok ikke mer begrep på hva Jihad er enn det jeg har.

 

 

Du får tro hva du vil, men jeg har tjenestegjordt utenlands blandt disse folka.

Var faktisk meg som dumpet en 60 tonns semi med avføring på de stakkars jalla'ene som forsøkte å sprenge latrinene hver gang noen skulle legge en kabel.

Lenke til kommentar

Er det slik å forstå at situasjonen er under kontroll nå, ingen større opprør igjen? Prøvd å komme meg inn på politiradioen innimellom, men kommer ikke inn. Regner med at den var aktiv til tider?

 

Jeg er forresten litt usikker, er det palestinatilhengerne som har skapt bråk alle gangene?

Lenke til kommentar
Bergensere tar som kjent enhver unnskyldning til å lage kvalm. Hadde dette skjedd i bergen hadde hele byen stått i brann! :p

En skal ikke utelukke at bypatrioter hadde tatt saken i egne hender, og kjeppjaget pøbelen i vågen. Men det er nok mer ønsketenkning. Det kunne aldri ha skjedd i Bergen fordi at det rett og slett ikke bor nok folk der.

Lenke til kommentar
Er det slik å forstå at situasjonen er under kontroll nå, ingen større opprør igjen? Prøvd å komme meg inn på politiradioen innimellom, men kommer ikke inn. Regner med at den var aktiv til tider?
Det virker som det stort sett er under kontroll nå. Sporadiske hendelser rundt om kring, men ikke noe stort.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...