Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva har vært ditt beste kyss?


NorkaBorka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var et av de første kyssene med kjæresten min. Jeg hadde øynene lukket ("sov" el noe sånt) også kysset han meg plutselig. Jeg husker den utrolig deilige og pirrende følelsen jeg fikk i hele kroppen. ALT konsentrerte seg rundt følelsen av leppene hans.. Det var et utrolig deilig kyss.. blir kåt bare av å tenke på det.. hahahaha..

Lenke til kommentar

Dødt løp mellom to kyss, faktisk. Første kysset jeg fikk fra eksen min, og første kysset fra nåværende kjæresten.

 

Med eksen: Jeg var og besøkte en venninne på internatskolen hennes, og ble kjent med en fyr der, i løpet av en tur til nabobyen fordi en gjeng skulle bowle, jeg skulle møte noen venner i sentrum. Han hang seg på oss, og vi snakket en del. Da vi kom tilbake til skolen skulle meg og venninnen min se film, så vi spurte om han ville være med. Han sa ja. Han lå med hodet i fanget mitt etter en stund fordi han satt ubehagelig. Etter en stund ser jeg ned, og han ser på meg i stedet for filmen, så jeg spør ham hva han gjør, så svarer han at han prøver å se filmen i refleksjonen i øynene mine. Jeg repliserer med et spørsmål om det fungerer, hvorpå han svarer: "Nei, men det gjør ingenting, øynene dine er finere enn filmen noensinne kunne blitt uansett". Så kysset jeg ham.

 

Med typen: Vi ble kjent over internett (dette forumet, faktisk), og han kom for å besøke meg i påsken. Det hadde ikke vært noen flørting eller noe særlig interesse av det slaget, så det var bare et vennebesøk. Vi var på akvariet i Bergen, og kom hjem. Hun andre venninnen min som bodde hos meg i påsken skulle møte broren sin, og forsvant litt. Vi endte opp med å slange i sengen, hvorpå jeg sovnet, og bestevenninnen min stakk, siden jeg sov uansett. Jeg våkner, og fant ut at han var helt ålreit å sove på, så jeg ble like gjerne liggende. Vi satt og snakket litt i sengen, og eskimokysset (gnikke nesene mot hverandre), og flirte litt, mimret om dagen. Og så plutselig skled nesen hans til side og leppene hans var mot mine i stedet. Det kilte i hele meg. Det var fantastisk.

 

 

Honorable mentions: Klinings med en kompis på fylla på bursdagen min. Srsly.

Lenke til kommentar
Gjest Laratica

Da jeg satt på fanget hans, hjemme hos han. Solstrålene banet seg vei gjennom den tykke vindusruten og inn på oss. Vi lekte og tullet. Han dyttet meg ned, og jeg strakte meg opp og kysset han.

 

Da vi sto på bussholdeplassen. Jeg stirret opp på han og oppdaget at blikket hans flat på leppene mine. Han bøyde seg ned og kysset meg.

 

Omtrent alle kyssene med kjæresten min.

Lenke til kommentar

Det beste kysset mitt var mitt første.. Var hos ei venninne (føler egentlig at det blir feil å si, for det er mer mellom meg og henne) i høstferien, og vi så på TV, og jeg satt i hjørnet på sofaen hennes, også, etter litt begynte vi å kose litt. Også, satt hun seg over meg og så meg inn i øynene mens munnen hennes nærmet seg min, og vips, så skjedde det. :love:

Endret av Kong _Kake
Lenke til kommentar
Det beste kysset mitt var mitt første.. Var hos ei venninne (føler egentlig at det blir feil å si, for det er mer mellom meg og henne) i høstferien, og vi så på TV, og jeg satt i hjørnet på sofaen hennes, også, etter litt begynte vi å kose litt. Også, satt hun seg over meg og så meg inn i øynene mens munnen hennes nærmet seg min, og vips, så skjedde det. :love:

 

I'm so proud of you, bro!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...