Gå til innhold

Anmeldelse: Brothers in Arms: Hell's Highway (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Spillet er nesten som forventet etter å ha lest litt anmeldelser (noen av dem var jo helt på trynet)Spilte det i 5 timer istad så det kan jo si litt om hvor godt jegliker det:P Hvis man er litt interesert i WW2 og liker serier som Band of Brothers så er dette definitivt spillet for deg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Woa, legger det inn nå. Gikk for lim ed. med en Baker action figur, comic hefte , noen ekstra (2) multiplayer figurer og plakat og noen in game content.Helt greit å betale 49 ekstra for det.

Nå får vi se om maskin parken min kan sparke litt liv i detta...

post-31116-1223494421.jpg

post-31116-1223494429.jpg

post-31116-1223494433.jpg

Endret av sollie
Lenke til kommentar
Spillet er nesten som forventet etter å ha lest litt anmeldelser (noen av dem var jo helt på trynet)Spilte det i 5 timer istad så det kan jo si litt om hvor godt jegliker det:P Hvis man er litt interesert i WW2 og liker serier som Band of Brothers så er dette definitivt spillet for deg ;)

 

Helt enig. har bare spilt litt nå, er fortsatt på bondegården etter landingen, men detta holder vann i lange baner, alt på max ingen hikke fra maskinen, kule brett og layout, klare farger, håper mange av brettene er som dette, kuule cut scenes som skaper en ww2 atmosfære.

Nå er det bare å glede seg til band of brothers på blu ray og til neste år

band of brothers the pacific.

http://www.soundthesirens.com/zine/?p=243

 

http://publish.vx.roo.com/heraldsun/videop...&Format=wmp

 

Og forhåpentlig vis mange flere gode ww2 spill.

Lenke til kommentar
Bra graffikk(og jeg er kresen), bra lyd/musikk, og utrolig stemning, føles omtrent som å være med i en film noen ganger. Med andre, et veldig godt første inntrykk :)

 

Skjønner ikke en del av de halvlunkne anmeldelsene spillet har fått. Spillet holder god kvalitet tvers gjennom, men har som alle andre spill småfeil som en kan hakke på. Spiller litt hver dag, og nyter spillet som en god bok.

Lenke til kommentar
Bra graffikk(og jeg er kresen), bra lyd/musikk, og utrolig stemning, føles omtrent som å være med i en film noen ganger. Med andre, et veldig godt første inntrykk :)

 

Skjønner ikke en del av de halvlunkne anmeldelsene spillet har fått. Spillet holder god kvalitet tvers gjennom, men har som alle andre spill småfeil som en kan hakke på. Spiller litt hver dag, og nyter spillet som en god bok.

 

Nå har ikke jeg spilt mer enn 20 minutter kanskje, men alikevell kan jeg heller ikke skjønne det. F.eks ga IGN spillet 5.5/10 på graffikk. WTF liksom? Det jeg har sett hittill har vært langt bedre enn en 5.5er, kanskje til og med det peneste krigspillet jeg har sett på lenge. Og det er heller ikke ofte jeg gidder å følge med på historien i et spill, men dette virket faktisk veldig intresangt, spillet hadde liksom en stemning som fikk meg til å følge med som om det nesten skulle vært en film.

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg spilt mer enn 20 minutter kanskje, men alikevell kan jeg heller ikke skjønne det. F.eks ga IGN spillet 5.5/10 på graffikk. WTF liksom?

 

Grafikken i multiplayer er dårligere enn 5.5/10, så kanskje derfor? Er overrasket over at det ikke ble nevnt i gamer.no anmeldelsen. Multiplayer er generelt helt elendig.

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg spilt mer enn 20 minutter kanskje, men alikevell kan jeg heller ikke skjønne det. F.eks ga IGN spillet 5.5/10 på graffikk. WTF liksom?

 

Grafikken i multiplayer er dårligere enn 5.5/10, så kanskje derfor? Er overrasket over at det ikke ble nevnt i gamer.no anmeldelsen. Multiplayer er generelt helt elendig.

 

Testa mp isted og det var helt tragisk. De burde virkelig gi ut en patch asap.

Lenke til kommentar

har spillt noen timer nå,

 

har litt blanede føleslser, spillet har helt klart den beste våpen følelsen i noe spill, lyden er skarp og fin, rekylen er fin, røyk kommer patronhylser osv, og best av alt, fienden tåler ikke alt for my, noe de gjorde i de to første spillene, grafikken er fin, jeg venter på ny pc så det blir gøy å sette alt på max senere,

 

det er noen ting jeg ikke liker og her er det,

 

som andre liker jeg ikke de delene man er helt alene, det blir litt vel mye Doom shooter, hadde vært greit om det var noen FÅ steder, man gjorde det, men det er for mange av dem og de varer for lenge.

 

du har ALT for mye ammo på deg, jeg hadde 20 magainser til colten, 16 til thompson og 18 til Carbinen,

er jo litt tullete, de hadde realistiske antall magasiner i erned in blood, og jeg likte bedre systemet at man bare kunne spørre sine lag kamerater om mer ammo, det funka fint, og ga enda en grunn til å holde dem i live.

men å drasse rundt på 45 magasiner blir litt tullete.

Lenke til kommentar
har spillt noen timer nå,

 

har litt blanede føleslser, spillet har helt klart den beste våpen følelsen i noe spill, lyden er skarp og fin, rekylen er fin, røyk kommer patronhylser osv, og best av alt, fienden tåler ikke alt for my, noe de gjorde i de to første spillene, grafikken er fin, jeg venter på ny pc så det blir gøy å sette alt på max senere,

 

det er noen ting jeg ikke liker og her er det,

 

som andre liker jeg ikke de delene man er helt alene, det blir litt vel mye Doom shooter, hadde vært greit om det var noen FÅ steder, man gjorde det, men det er for mange av dem og de varer for lenge.

 

du har ALT for mye ammo på deg, jeg hadde 20 magainser til colten, 16 til thompson og 18 til Carbinen,

er jo litt tullete, de hadde realistiske antall magasiner i erned in blood, og jeg likte bedre systemet at man bare kunne spørre sine lag kamerater om mer ammo, det funka fint, og ga enda en grunn til å holde dem i live.

men å drasse rundt på 45 magasiner blir litt tullete.

 

Må si meg enig i alt du sier, bortsett fra de delene du spiller alene, jeg så på de som et avbrekk fra all squad commandingen(noe som jeg syntes er gøy, men kan bli litt slitsomt i lengden) og syntes det la til variasjon i spillet. Men det er min mening da :p

Lenke til kommentar

da har jeg runna det.

 

et meget bra spill selv med sine mangler.

 

dette er faktisk en av de får FPS spillene jeg noen gang har spillt som ikke var for kort, når man har runna føler man at man har spillt en fullverdig spill og ikke en demo.

storien er også meget bra.

 

men det noen små ting de kunne droppet, tanks delen passer ikke inn i det hele tatt, spesilet når man tenker på hvor dårlig motoren var til å være en tank sim.

 

små hus og gjerder som tåler en tank.

 

det er også en annen rar ting, du kan skyte i tykker tregjerder, men tre hus og skjul er av en eller annen grunn helt usårbare både for kuler, granater og tanks.

da blir det litt feil, hvorfor hadde de ikke en material motor, der alt som er laget av det samme oppfører seg likt.

 

det ble ogås litt mye by kriging, man ble litt lei av det, men da var det fint at spillet forsatte ut på landet, og det er faktisk her spillet er på sitt beste,(med unntak av det siste tank brettet)

Lenke til kommentar

5/10 fra meg, er så lei av spring-10-meter-og-skyt-en-haug-med-folk + repeat.

 

Mye mer stemning om man faktisk måtte gå litt av og til, samt se seg litt rundt. Men folk har vel ikke tid til det nå til dags. Grafikken er helt grei, og fiendens AI er godkjent.

 

+ for god våpenfølelse og lyd

 

- for halvveis ødeleggbare omgivelser og idiotiske alene-missions/tank-missions

 

Konk: Helt ok, men ikke mer (gamer.no blir jammen lett imponerte)

Lenke til kommentar
5/10 fra meg, er så lei av spring-10-meter-og-skyt-en-haug-med-folk + repeat.

 

Mye mer stemning om man faktisk måtte gå litt av og til, samt se seg litt rundt. Men folk har vel ikke tid til det nå til dags. Grafikken er helt grei, og fiendens AI er godkjent.

 

+ for god våpenfølelse og lyd

 

- for halvveis ødeleggbare omgivelser og idiotiske alene-missions/tank-missions

 

Konk: Helt ok, men ikke mer (gamer.no blir jammen lett imponerte)

 

Dette spillet gjorde nok utslaget for meg og! ALDRI mer et WWII-spill.. Blir altfor repeterende med omgivelser, våpen, oppdrag osv.osv..!

Lenke til kommentar

Har spillt dette litt i 2 dager nå må si spillet ga meg et meget elendig første inntrykk . Grafisk ligger det jo 2 år tilbake i tid selv på 1920x1200 og alt på bånn gass. Du kan delvis ødelegge noen dekkninger mens i neste øyeblikk kan du legge deg bak en skuddsikker sofa eller trekasse. Det ser ut som det meste som kan ødelegges er scriptet bortsett fra kansje noen få gjerder og og trekasser . Selve historien er jo grei og må si den overasket meg litt også.. Spillet er ok men etter at jeg har runda det kommer det nokk til og bli lagt på hylla med mindre multiplayer er exstremt bra noe jeg tviler Sterkt på. Jeg trodde jeg skulle gi 2nd WW, en ny sjangse men jeg gjør nokk ikke den feilen igjenn nei...

 

For der som liker serien er det sikkert helt topp...

Lenke til kommentar
Grafisk ligger det jo 2 år tilbake i tid selv på 1920x1200 og alt på bånn gass.

 

Tuller du!? Graffikken er ikke Crysis nei, men alikevell det peneste krigspillet jeg noensinne har sett. Selv er jeg også litt lei sånne spill, men dette spillet fikk jeg fatiskt lyst til å spille pga stemningen. Musikken i dette spillet er episk

 

biahh2008101219483999vu4.jpg

biahh2008101219484209aj7.jpg

biahh2008101219485573pi6.jpg

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Det er noen ting som irriterer meg litt. Matt Baker er helt utrolig følelsesmessig og skjør. Jeg antar at dette er gjort for at vi skal identifisere oss med han, men det blir bare helt feil når kameratene rundt han blir lempet ned i jorden fordi han heller vil vugge rundt og suge på tommelen.

 

Og tyskerne, som tydeligvis ikke var onde nok for utviklerne, bedriver fritiden med religiøse hengninger av tilfeldige pene piker. :roll:

 

Ellers så er spillet bra og pent. Våpen føles riktig og relativt realistiske. Endelig er ikke fiender bak dekke udødelig lengre, noe som jeg ikke likte i forgjengeren.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...