Gå til innhold

Anmeldelse: Brothers in Arms: Hell's Highway (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Akkurat nå sitter jeg på jobb og kommer ikke inn på gamer.no (filtreringsgreie, huff), så bare lurte på om noen kunne gjøre meg den tjenesten å kopiere inn anmeldelsen under en spoilertag?

Og evt. fortelle meg når i uka spillet kommer ut?

 

Takker på forhånd. (føler meg som en blind fyr men la gå).

Skal du ikke jobbe paa jobb da :thumbup:

Konsoll ankommer 25/9 og paa PC den 2/10

Karakter PC/XBOX - 8

Gled deg til du kommer hjem...

Lenke til kommentar

Det mest oppsiktsvekkende med Brothers in Arms er i mine øyne at noen gir det ros for å være følelsesladet. Jeg har stor respekt for Gearbox sitt forsøk på å fremstille andre verdenskrig litt mer realistisk enn de fleste, men ærlig talt: De får det virkelig ikke til. Stemmeskuespillet er pinlig melodramatisk, manuskriptet er direkte latterlig og karakterene er bygd på stereotyper så rene at ethvert merkevarekildevann ville blitt misfarget av misunnelse. I Road to Hill 30 var det én fyr jeg syntes var sånn passelig troverdig og sympatisk, og han ble drept ca. halvveis i spillet. Jeg følte meg faktisk (ja, faktisk) mer knyttet til karakterene i Call of Duty 2, ikke fordi jeg brydde meg noe særlig om dem, men rett og slett fordi jeg ikke hatet dem, alle som én.

 

Selve spillet er derimot ganske bra.

Lenke til kommentar
Spillet Er Et Must Get For B.I.A. Fan Folk :cool:

 

Hvis Noen Fulgte Med På Den Lille Videoen I Full Skjærm Så Dere Helt På Slutten Den Nazien Som Mistet Halvparten Av Hode Sitt Av Sniper :D

 

Det Er Gode Detailjer I Effektene :D

Hvorfor Skriver Du På Denne Måten? Går Kjempetreigt Og Er Kjempetungvindt ...

Lenke til kommentar
Dette ser bra ut! :)

 

Anmeldermaskin: Intel Core 2 Duo E6600-prosessor (2,40 GHz), 4 GB RAM, nVidia GeForce 8800 GTX 768 MB + 128MB Ageia PhysX-kort, Windows Vista Premium

 

 

Ææææh. :(

 

Hmm? Vista du ikke liker?

Nei, eller, liker ikke Vista, men det var mer hele PCen jeg ikke likte. Den er nærmere 10 x bedre enn min :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...