Gå til innhold

Anmeldelse: Brothers in Arms: Hell's Highway (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er noe av det verste svada jeg har vert borti på lenge. Vet ikke en gang om jeg gidder å begynne å ramse opp. Snakke meg om å koke suppe på en spiker!

 

Jeg er ikke noe grafikkhore, men dette er tynt! Får tidlige utgaver av Medal of honor flashback.

Asisst merket sitter i siktet et kvarter etter ordren er gitt, jeg skal skyte tyskere for pokker, kan det ikke bare forsvinne når jeg slipper knappen?

Når du bruker orginal siktet(bedre headshot), så Zomer du jo mye nærmere fienden, herregud. Det er jo ikke kikkert på den rifla!

Så er det gruppene du styrer, faen til mas. Kan de ikke holde kjeft, jeg vet jeg står i skuddsonen. Det må jeg da også gjøre for å se tyskerene.

Vi er i andre verdenskrig, men de prater som de skulle vert på burgerking hjemme i Texas.

Filmsnutter hvert 5 minutt, det er så linært at det er nesten som noen holder deg i hånda gjennom hele spillet.

Jeg kunne forsatt lenge, men det orker jeg ikke.

Og du mister skribent som blir gråtekvalt av dette, jeg kan bare si at fredriksons farbrikk gir meg større kvaler en dette skvipet.

400 Kr rett i dass!

Lenke til kommentar

Spilt endel nå, og jeg synes at spillet er dødsartig. Pen grafikk (god utnyttelse av unreal motoren), kule encounters og morsomt med småstrategiske elementer.

 

Eneste jeg synes er rart, er at maskinen min faktisk har høyere fps på crysis i high (kjører xp), enn på dette spillet. Må være no krøll med driver, hardware eller noe lignende. Kan ikke se for meg at dette spillet er mer krevende.

Lenke til kommentar

Har spilt en del av Hell's Highway og jeg kan ikke si at grafikk er noe særlig bedre enn forgjengeren. Og jeg kjører alt på fullt av eye candy og oppløsning på 1920 x 1200

Ser ut som at grafikken har fått en makeover. Eneste som er nytt er brettene,oppdragene, og de kule slowmotion når man skyter naziene i skallen..Digger den effekten.pluss litt andre ting. Men spillet er alikevel veldig artig..

Lenke til kommentar

Jaja, ble ferdig med spillet selv for noen dager siden og det var akkurat slik jeg fryktet: Kjedelig WW2-action som vi har sett & spilt 1000 ganger før. Helt utrolig hvor lenge man skal gnukke og gni på det samme gamle kjedelige temaet. Selv FØR man har begynt å spille kommer fanken meg den samme gamle "Saving private Ryan" musikken opp, som vi ..sukk.. har hørt altfor mange ganger i slike spill før. Hvor lenge skal denne sjangeren holdes i live med kunstig åndedrett? Vent 10 år med WW2 og prøv å tenke litt i nye baner i mellomtiden. COD4 var et perfekt eksempel på at det nytter dersom man legger litt innsats i det.

MP delen gidder jeg ikke engang å forsøke meg på. Dette spillet går rett i hylla nå for å støve ned til evig tid, dessverre. :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...