Gå til innhold

Anmeldelse: Brothers in Arms: Hell's Highway (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Jeg tror ^Thomas^ mener assault kommandoen man hadde i bl.a Road to hill 30, da det valgte laget ville ved "assault" kommandoen, løpe frem til fiendens valgte posisjon og gå i nærkamp.

 

Ellers er det du og ^Thomas^ ramser opp personlige meninger, jeg mener det kunne vært gøy å f.eks mistet bazooka-mannen ved et uhell, for så å måtte gjøre resten av brettet på en tyngre måte.

Dette ville ha gjort folk mer obs på valgene sine og konsekvensene.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle de største norske nettbutikkene har 09/10/2008 som utgivelse dato, så tror ikke det kommer før da :(

 

Det var da som p..... Tok noen ringerunder idag siden det står release 2/10 noen steder men det var ingen som har fått det på pc ennå, så da blir det vel å vente en ukes tid til.....

Orker ikke fps på konsoll.

Lenke til kommentar
Dette spillet ser jeg faktisk litt frem til .. Litt spent på det grafiske ....

 

Prøvde PS3 demoen istad og kan si at det grafiske er ikke noe å glede seg til, ser hva de mener med 2D grafikk noen steder nå. Satser på at det er bedre grafikk på pc. Kanksje jeg er litt streng, men vil heller at du skal bli positivt overasket enn negativt :p

Lenke til kommentar

Spilt et par timer nå, og spillet fyller forventningene.

Noen minus er det selvsagt:

Ai er blind. Man kan sette opp laget bak cover mens fienden ser på og ikke reagerer enkelte ganger. Ser dumt ut.

 

Laget ditt går der du ikke vil enkelte ganger, da er det greit med forrige minus.

 

Men på pluss siden har vi bra story, våpen lyder er veldig fine, slowdown-effektene er kule og frisker opp gameplay.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...