Gå til innhold

HP-PC gir mye for pengene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en utrolig nice pc.

 

AMD Athlon X2 4200+

 

GeForce 7800 GTX 256 MB

2 GB DDR400-minne (4 x 512)

ATI Radeon Xpress 200-hovedkort (fra MSI)

Creative X-Fi-lydkort

250 GB S-ATA harddisk (7200 rpm)

 

160 GB ekstern harddisk

 

DVD-brenner (16x, Lightscribe)

 

DVD-ROM-leser

 

9-i-1 kortleser

Kompositt, S-video og lydinngang i front

 

TV- og FM-radiokort (PCI-kort)

 

Trådløst nettverkskort (PCI-kort)

 

Trådløst tastatur og mus

 

3 års garanti (HP care-pack)

Windows XP Home

 

 

Beste skjermkortet som er ute i dag, 2 GB RAM og en utrolig fet prosessor....

Lenke til kommentar

Meget bra tilbud, men som ATW sier: Man kjøper ikke nødvendigvis de optimale delene, men betaler kanskje ekstra for deler man ikke ville kjøpt om man hadde satt sammen PCen selv. (F.eks er vel X2 4200+ med minst populære CPUen i X2-serien)

 

Ellers synes jeg det er på plass med en liten advarsel til overklokkere: Dette er ikke en maskin for overklokking. Jeg har det hovedkortet det snakkes om her (MSI RS482M2), og det er null overklokkingsmuligheter på det.

 

Men ellers synes jeg det er et knallbra tilbud. Virkelig mye for pengene dersom man hadde planlagt å kjøpe noe i den duren likevel.

 

Edit: Jeg ser reklame for den på www.datakjeden.no men jeg finner ikke ut hvor de har yttligere spesifikasjoner på den.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
OT

Digger den avataren din Snekker´n

5128664[/snapback]

 

slem den avateren :)

 

Elkjøp skal nok på ett tilsvarende tilbud fra hp tenker jeg, eller så mister de mye salg.

Medion taper store penger nå, pga de solgte billig til coop og ikke kunne gi elkjøp samme prisen. da ble det bare ikke no medion i elkjøp/dixon group. før de skjerper seg :)

Endret av khmoe
Lenke til kommentar

Et godt tilbud, men betviler at dette er bygd opp av standard maskinvare.

Er nok et HP hovedkort med pussig layout og kompatibilitet. Kan jo hende at det er SiS eller Via chipsett av billigste sort osv...

 

Forhandler litt hp bærbare selv, men kaster dritt alikevell.... Er ganske så imot billig hardware med snåle specs..

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar
Det er jo i utgangspunktet en konge-PC!

 

Men det er ren og skjær idioti å sette i 4X512mb og kjøre T2 på sånn hardware.  :thumbdown: Det burde absolutt vore 2X1024mb istedenfor.

5128629[/snapback]

 

 

du vet at det går å kjøre T1 på Xpress 200? iallefall DFI sitt kort...mulig det gjelder for alle Xpress 200 brikkesett?

 

BrAtTeRn: det er ATI Xpress 200 brikkesett, HK fra MSI. ja det er 4x512MB brikker, men hvis det går å kjøre T1 på alle Xpress 200 chipsets, hva gjør vel det for en så billig pc? jeg kjøpte nettopp 7800GT, X3800+, PSU, 2GB ram og hovedkort for 12000... hadde jeg visst jeg kunne få SÅ bra ting istedet...hmm

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...