Gå til innhold

HP-PC gir mye for pengene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

komponentene som ligger i maskinen koster i deler mye mer tilsammen.

 

dette er ett veldig bra tilbud. hadde selv tenkt å bygge en maskin med noenlunde spesifikaskjoner, men tror jeg avstår fra det.

Kanskje jeg skifter ut de viktigste/dyreste komponentene. Setter sammen noen enkle/billige komponenter og selger den videre.

 

tross alt så koster jo en x2 4200+ over 3500, lydkortet ca.1000kr og et 7800gtx over 4000kr harddisk ca.1000kr. sammenlagt blir dette 10500.

 

bra som en oppgraderingspakke for dere som har 939 hovedkort.

Lenke til kommentar
Det kabinettet med 300W PSU vil slite med å drive et slik monster, vil jeg tro.

5128861[/snapback]

300 Watt skal holde det, om det er grei kvalitet, riktignok ikke med enorm margin.

5130450[/snapback]

Jeg skulle til å kommentere det samme, men jeg tror det skjermkortet kan være litt i meste laget for en 300W PSU. Hadde det ikke vært for skjermkortet så vil det sikkert gå som en drøm. (CPU'en bruker ganske lite, i hvertfall i gjennomsnitt). Den ene harddisken drives av en ekstern strømforsyning og regnes dermed ikke inn på den 300 watteren. Jeg vil si det virker litt på kanten og avhenger av at PSU'en er av god kvalitet. (Ikke noe Q-tek)

5130642[/snapback]

 

 

Sorry, men jeg så inni i pcen, jeg har faktisk kjøpt den;) og der står det 400W, bre så jeg fikk sagt det:P

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...