Gå til innhold

Farming Simulator 17 får tog og griser – slippes i oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Vi fikk dessverre ikke sett på fjorårets utgave, men vi hadde mye fint å si om Farming Simuator 15."

 

Om det er Farming Simulator 16 det siktes til, så er det en iOS, Android og Vita versjon (omtrent som FS 14 var). Så forrige PC spill i serien var FS 15 som dere anmeldte og før det FS 2013.

 

Farming Sim føyer seg dermed inn i rekken sammen med Windows, Battlefield, Xbox osv. over ting som tar med tall i navnene, men hvor 10 kommer etter 8 og 1 kommer etter 4 osv.

 

Når det er sagt, så gleder jeg meg til spillet. Det står høyt på listen min over spill jeg gleder meg til i år. Den og Transport Fever.

 

Griser og flere typer planter/korn ser jeg frem til, litt mer usikker på hvorfor de velger å ta med kjørbare tog, men regner med vi får se mer av det etterhvert.

Lenke til kommentar

Farming Sim føyer seg dermed inn i rekken sammen med Windows, Battlefield, Xbox osv. over ting som tar med tall i navnene, men hvor 10 kommer etter 8 og 1 kommer etter 4 osv.

Windows 10 står vell for 1 og 0 i binære tallsystem som betyr 2... som i "windows 2" som i en helt NY Windows :-P

 

(Jeg vet det ikke ble Helt riktig men... dere skjønner kanskje poenget)

Lenke til kommentar

Må si meg skuffet.

Samme grafikkmotor, egentlig ingenting nytt annet en det som ble nevnt. par ekstra dyr + et tog..

 

Ser absolutt ikke verdien med at de må produsere et nytt spill for dette.. Virker som de melker det de kan.

 

Da ville jeg heller kjøprt Farming Simulator 15, så lastet ned alle modsa ol som kan.. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Vi fikk dessverre ikke sett på fjorårets utgave, men vi hadde mye fint å si om Farming Simuator 15."

 

Om det er Farming Simulator 16 det siktes til, så er det en iOS, Android og Vita versjon (omtrent som FS 14 var). Så forrige PC spill i serien var FS 15 som dere anmeldte og før det FS 2013.

 

Farming Sim føyer seg dermed inn i rekken sammen med Windows, Battlefield, Xbox osv. over ting som tar med tall i navnene, men hvor 10 kommer etter 8 og 1 kommer etter 4 osv.

Nei. Tallet i tittelen referer til årstall. F.o.m. 2014 har de brukt bare de to siste sifrene av årstallet.

At 2017-utgaven kommer på høsten året før er helt normalt for spill, og også for en del annen programvare med årstall i tittelen, f.eks. MS Office.

Lenke til kommentar

Jeg håper de inkluderer mer innhold enn i fs15, både maps og utstyr.

 

Ja det er mods og få i alle kanter men det er ofte buggy (spesielt maps) og utrolig uoversiktlig.

 

De må få samlet det og få de "Giants Approved" ellers blir inntrykket at de tar godt betalt for et tynt spill som baserer seg på at fansen skal lage gratis innhold til alle..

 

Ellers liker jeg konseptet og håper fs17 blir bra!

Lenke til kommentar

 

Farming Sim føyer seg dermed inn i rekken sammen med Windows, Battlefield, Xbox osv. over ting som tar med tall i navnene, men hvor 10 kommer etter 8 og 1 kommer etter 4 osv.

Windows 10 står vell for 1 og 0 i binære tallsystem som betyr 2... som i "windows 2" som i en helt NY Windows :-P

 

(Jeg vet det ikke ble Helt riktig men... dere skjønner kanskje poenget)

Nei, det er 10 som i det desimale tallet. De valgte å "hoppe over 9" for å vise at Windows 10 tar distanse fra de forrige versjonene (7 og 8). De ville at folk skulle se på det som en ny versjon av Windows ja, ikke bare som en oppfølger.

Lenke til kommentar

 

 

Ett norsk Di8 lokomotiv som trekker ett vognsett i Amerika! Globaliseringen gjør sitt innTOG:)

NSB har bare opp til 8.715 selv, så det der kan jo være eksportert. ;)

 

http://www.johnsern.com/fotoalbum/Di8/slides/P8150136.htm

 

Må være bruktsalg da...

 

Noen av dem ble solgt, blant annet 8.717 ser det ut til. Et Google-søk tilsier at det gikk til "GB Railfreight / Lackenby Steelworks UK" i 2011. Bruktsalg, ja. :)

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar

 

 

 

Ett norsk Di8 lokomotiv som trekker ett vognsett i Amerika! Globaliseringen gjør sitt innTOG:)

NSB har bare opp til 8.715 selv, så det der kan jo være eksportert. ;)

 

http://www.johnsern.com/fotoalbum/Di8/slides/P8150136.htm

 

Må være bruktsalg da...

 

Noen av dem ble solgt, blant annet 8.717 ser det ut til. Et Google-søk tilsier at det gikk til "GB Railfreight / Lackenby Steelworks UK" i 2011. Bruktsalg, ja. :)

 

:)

 

Skal ikke dra denne lenger nå, men.....

Alle som ønsker og har gryn nok kan kjøpe 10 av disse, og det er en viss sjanse for at 8.717 er blant dem :D

http://www.locomotives-for-sale.com/Rolling-Stock/Locomotives-Multiple-Units/Bo-Bo-2100hp-Freight-Shunting-Locomotives-For-Sale/

Endret av Serpentbane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...