Gå til innhold

Farming Simulator 17 får tog og griser – slippes i oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Har kommet opp et par videoer på youtube, og var et par som streamet på twitch i går kveld. Vet Gamezone sendte spillet i dag, så om jeg får det i morgen skal jeg nok streame noen timer fra ps4 utgaven.

Lenke til kommentar

Har kommet opp et par videoer på youtube, og var et par som streamet på twitch i går kveld. Vet Gamezone sendte spillet i dag, så om jeg får det i morgen skal jeg nok streame noen timer fra ps4 utgaven.

OK! 

Slippes det ikke 25.? Eller er det bare på Steam det er release da? 

Gleder meg. Har klokka inn mange timer denne mnd på FS15 for oppvarming til 17. Håper jeg ikke blir skuffet!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Har kommet opp et par videoer på youtube, og var et par som streamet på twitch i går kveld. Vet Gamezone sendte spillet i dag, så om jeg får det i morgen skal jeg nok streame noen timer fra ps4 utgaven.

OK! 

Slippes det ikke 25.? Eller er det bare på Steam det er release da? 

Gleder meg. Har klokka inn mange timer denne mnd på FS15 for oppvarming til 17. Håper jeg ikke blir skuffet!

 

Jo, slipp datoen er 25, men disk utgaven blir sendt ut tidligere slik at den skal rekke lanseringsdagen. Liker du fs15 så vil du nok ikke bli skuffet over hva som kommer i 17, ut av det jeg har sett så er det mange ting jeg har ventet på og ønsket en god stund :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det er vel allerede kommet en god del mods til spillet siden de slapp konverteringsverktøyet for en måneds tid tilbake om jeg ikke husker feil. Mener å lest en artikkel via Reddit at de også hadde hyret inn noen modere slik at det skulle være 25 moder tilgjengelig på konsollene den 25. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...