Gå til innhold

Thief kjem til neste generasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del er det interesant å skille mellom hva som kommer på neste generasjon konsoll og hva som faktisk er utviklet for neste generasjon konsoll. Det vil alltid være de som bestemmer seg for å skyve tittelen til neste konsoll eller tar en "lanseres også til neste konsoll".

Lenke til kommentar

Skeptisk. Minigames er inne (Oblivion lockpicking, *urk*), samme med takedowns, longbow har blitt byttet ut med composite bow, sikkert fordi den er mer awesome, og skyggene er grønne og blå fordi TV-skjermer ikke har et spesielt bra sortnivå, om de skjermbildene jeg har sett er fra spillet.

 

Lukter konsoll og fordumming her, men vi får jo håpe i det lengste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skeptisk. Minigames er inne (Oblivion lockpicking, *urk*), samme med takedowns, longbow har blitt byttet ut med composite bow, sikkert fordi den er mer awesome, og skyggene er grønne og blå fordi TV-skjermer ikke har et spesielt bra sortnivå, om de skjermbildene jeg har sett er fra spillet. Lukter konsoll og fordumming her, men vi får jo håpe i det lengste.

 

Det er for øvrig en compound bue og ikke composite. Dog er det litt rart ettersom compound buen ble oppfunnet på 50-tallet, og handlingen her ser ut til å være for noen hundre år siden.

Endret av nbmofo
Lenke til kommentar
Skeptisk. Minigames er inne (Oblivion lockpicking, *urk*), samme med takedowns, longbow har blitt byttet ut med composite bow, sikkert fordi den er mer awesome, og skyggene er grønne og blå fordi TV-skjermer ikke har et spesielt bra sortnivå, om de skjermbildene jeg har sett er fra spillet. Lukter konsoll og fordumming her, men vi får jo håpe i det lengste.
Det er for øvrig en compound bue og ikke composite. Dog er det litt rart ettersom compound buen ble oppfunnet på 50-tallet, og handlingen her ser ut til å være for noen hundre år siden.

 

Thief er jo steampunk, og da er det meste mulig. Dessuten heter det "trinsebue" på godt norsk.

Lenke til kommentar

For min del er det interesant å skille mellom hva som kommer på neste generasjon konsoll og hva som faktisk er utviklet for neste generasjon konsoll. Det vil alltid være de som bestemmer seg for å skyve tittelen til neste konsoll eller tar en "lanseres også til neste konsoll".

 

Vist et spill er utviklet til denne generasjons konsoller så hadde det nok ikke blitt gitt ut kun til neste generasjon, det hadde vært en veldig dårlig forretning.

Lenke til kommentar

Skeptisk. Minigames er inne (Oblivion lockpicking, *urk*), samme med takedowns, longbow har blitt byttet ut med composite bow, sikkert fordi den er mer awesome, og skyggene er grønne og blå fordi TV-skjermer ikke har et spesielt bra sortnivå, om de skjermbildene jeg har sett er fra spillet.

 

Lukter konsoll og fordumming her, men vi får jo håpe i det lengste.

 

Da tror jeg du må kjøpe deg en ny tv :green:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

De hadde en god variant av låsdirking i Thief 3 som jeg synes fungerte veldig godt. Hadde foretrukket den over Oblivion-varianten som de ser ut å gå for nå, men det er ikke noe jeg skal bruke energi på å klage over. Gleder meg enormt til et nytt Thief, og jeg håper ikke de skuffer. Dette har jeg ventet lenge på.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Visuelt sett så fikk man hele dirkeprosessen fra hovedpersonens perspektiv, og ikke slik som i Oblivion hvor man på magisk vis plutselig er "inne" i låsen. Så måtte man styre to forskjellige dirker til man traff de riktige punktene ved hjelp av lyd, i tillegg til vibrering av en metalldings på selve låsen. Dette gjorde dirkingen utfordrende, samtidig som man fikk en visuell følelse at man faktisk dirket opp låsen. Veldig godt gjennomført i mine øyne.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Vist et spill er utviklet til denne generasjons konsoller så hadde det nok ikke blitt gitt ut kun til neste generasjon, det hadde vært en veldig dårlig forretning.

Iom. at spillet ble annonsert i 2009 så er jeg ikke så sikker på at de ikke har tatt den vendingen underveis.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...