Gå til innhold

– Ny Xbox kommer neste november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forhåpentligvis kommer den med blu-ray denne gang..
nei, ikke blueray! vil ikke ha en dyr shitkonsoll som ps3

Hele 1700! Skikkelig dyrt! Uansett, synes konsollspill bør være lagd på blueray, mer plass enn på DVD.

 

Håper xbox støtter 4k, da kan jeg kanskje drepe lommeboka når 4K TVer kommer på rundt 20000kr.. :\

 

Lenke til kommentar

Hele 1700! Skikkelig dyrt! Uansett, synes konsollspill bør være lagd på blueray, mer plass enn på DVD.

 

Håper xbox støtter 4k, da kan jeg kanskje drepe lommeboka når 4K TVer kommer på rundt 20000kr.. :\

 

Tviler sterkt,

da PS4 eller hva enn den kommer til å hete har som foreløpig mål å dra 60 fps reint i 1080p,

som er milevis unna 4k. :p

 

Men kan jo hende de støtter 4k filmer,

selvom de evt. mangler støtte for det i spill.

Lenke til kommentar

Hele 1700! Skikkelig dyrt! Uansett, synes konsollspill bør være lagd på blueray, mer plass enn på DVD.

 

Håper xbox støtter 4k, da kan jeg kanskje drepe lommeboka når 4K TVer kommer på rundt 20000kr.. :\

Har du glemt av PS3 kostet rundt seks tusen spenn da den kom? PS4 vil nok neppe bli noe særlig billigere. At PS3 er så billig nå er fordi det tross alt er seks, syv år siden den kom.
Lenke til kommentar

Vil tro det er litt hold i ryktene, da høst (okt-des) 2013 er det eneste logiske valget slik jeg ser det. Venter de lengre blir folk sure (Allerede litt lei 360, klar for neste).

 

Håper bare de pumper opp spesifikasjonene litt. Hvorfor lage maskiner som er langt bak PC? Trenger ikke være toppmaskiner til 10k, men litt burde de da kjøre på. Og blu-ray burde vel ikke være for mye forlangt, da det er blitt nye standarden. Har blu-ray spiller fra før av, men kjekt å ha spillene på det også!

 

Alt i alt, gleeder meg til neste generasjon.

Lenke til kommentar

Har du glemt av PS3 kostet rundt seks tusen spenn da den kom? PS4 vil nok neppe bli noe særlig billigere. At PS3 er så billig nå er fordi det tross alt er seks, syv år siden den kom.

 

Herregud, hvis PS4 eller nye xbox koster 6000 spenn så er det ihvertfall IKKE fordi den har blu-ray som han mente da dette har gått ned i pris, da er det isåfall av andre grunner.

 

Dessuten, jo billigere den neste konsollen blir, jo mer ræva er den, og jo fortere må den byttes ut.

Endret av MrLG
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har du glemt av PS3 kostet rundt seks tusen spenn da den kom? PS4 vil nok neppe bli noe særlig billigere. At PS3 er så billig nå er fordi det tross alt er seks, syv år siden den kom.

Ambisjonene er mye lavere denne gangen, både cell og blueray var egentlig unødvendig på ps3, blueray pga install, cell da en 2-4 core cpu funket helt greit for pc og xbox versjonene. Endte opp med at ram var PS3 sitt svake punkt.

Lenke til kommentar

Har du glemt av PS3 kostet rundt seks tusen spenn da den kom? PS4 vil nok neppe bli noe særlig billigere. At PS3 er så billig nå er fordi det tross alt er seks, syv år siden den kom.

 

Dette var mye pga. at blu-ray var helt nytt ute på markede og det er vel ingen hemmlighet at Sony satte i en BD disk for å få formatet til å dominere markede. HD-DVDen var også ny og kostet vel 2000,- om en skulle ha det til Xboxen her til lands. Cell prosessoren hadde vel også litt av skylden, men BD mener jeg å ha lest var det største problemet.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kommer Nextbox til å bruke bluray eller et tilsvarende format. DVD-formatet er ikke stort nok lengre, og det er for tidlig å kun satse på digital distribusjon. 2013 høres for øvrig riktig ut. Gears of War Judgement kommer ut i mars 2013, og blir sannsynligvis det siste storspillet fra Microsoft til Xbox 360. Mot slutten av mars går GDC av stabelen, og E3 to måneder etter der igjen.

 

Gleder meg noe enormt til å se hva MS og Sony har å vise frem til oss i 2013! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Og hvorfor skulle de ikke få lov til det? I tillegg var det ikke noe problem for Nintendo å bruke et modifisert Blu-ray-format i Wii U.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...