Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min 1020 i går. Førsteinntrykk:

fikk IKKE wow-følelse når jeg tok den ut av eska. Men den virker solid og god. Linsa var ikke så stor som jeg fryktet, men plager meg litt at den ikke ligger slett på bordet... Kjøpte hvit tlf, og merker at jeg burde hatt kontorjobb, for den blir fort skitten. Kameraet er godt, men ble heller ikke imponert her sammenlignet med min 920. Men har bare tatt noen få bilder så langt.

Lenke til kommentar

Fikk min 1020 i går. Førsteinntrykk:

fikk IKKE wow-følelse når jeg tok den ut av eska. Men den virker solid og god. Linsa var ikke så stor som jeg fryktet, men plager meg litt at den ikke ligger slett på bordet... Kjøpte hvit tlf, og merker at jeg burde hatt kontorjobb, for den blir fort skitten. Kameraet er godt, men ble heller ikke imponert her sammenlignet med min 920. Men har bare tatt noen få bilder så langt.

Med standard kamera-appen er bildene litt bedre enn 920. Med Pro Cam er jeg imponert :) ps! holde stødig og teste ut innstillinger, har fått noen flotte bilder.

For å zoome i bilder bruk Pro Cam eller Picture info http://www.windowsphone.com/s?appid=04e3caac-2a94-4488-9e8a-86c856aa637f for å se bildene skarpe. Zoomingen i den innbygde bildehuben er ikke bra...

Lenke til kommentar

Min lumia 925 er full av vann. Brukte den en del etter at den var blitt veldig våt. Den gikk fra å ikke funke i det hele tatt, til at knappene fungerte, og av og til touch. Kameraet virket ikke. Simkortet virket kun sent på kvelden. Vet at det var det dummeste jeg kunne gjøre, men jeg var ganske full i går. Det er fortsatt masse kondens på innsiden av frontkameraet.

Ikke ta med mobilen når man planlegger å bli sprayet med maling i timevis.

Lenke til kommentar

Jepp. De sparte ikke på malingen der jeg sto! Mine hvite klær er fortsatt oransje etter 3 vasker. Og simkortholderen var kliss våt i morges, og nå er det fullt av malingsavleiringer overalt i kriker og kroker.Tenkte ikke så langt i går. Får gi telefonen min et par dager hvile. :wallbash:

Legg mobilen i en boks med ukokt ris. Ris trekker til seg fuktighet og er dermed ypperlig for disse formål. Etter noen dager er det mulig at telefonen virker som før. Kan dog gå begge veier, men det beste er å skru den av moment etter at den blir bløt. Jo før, jo bedre. Men legg den i ris! Det hjelper.

Lenke til kommentar

Hvilke filer tenker du på da, om det ikke er bilder eller musikk?

Filene jeg trenger å overføre ligger i mapper, det er bilder ( ca 150 kb pr bilde) og en xml fil på ca 50 kb.

Antall bilder er ca 30. Så totalt en liten data mengde. Å legge disse mappene inn på Sky drive fra pc er ingen problem, men når de skal lastet fra sky drive til telefonen går det utrolig lang tid. Overføring til telefonen skjer via wifi. Jeg har en Ativ S, som skal byttes med Nokia 1520 så fort den kommer...

HAr også prøvd å finne ut om dette med filoverføring endres i GDR3, men har ikke funnet noe. Og siden jeg har AtivS så får jeg heller ikke lastet ned GDR3 oppdateringen....

Lenke til kommentar

Blir nok retur av 1020'en. Blir ikke bekvem med klumpen på baksiden. Og kameraet var ikke godt nok til det kompanserer.... Blir muligens en 925 i stedet, evnt vente til etter nokia-eventen.

Har endelig fått testet 1020, og må si jeg var mektig imponert over bildene. Spesielt zooming etter at bildet var tatt var utrolig kjekt! Men venter selv på 1520 ;)

Lenke til kommentar

Er det egentlig ikke like greit å plugge i telefonen med USB kabelen, for så å dra filene over til den, som en minnepenn? Det er iallefall det jeg alltid gjør :)

De filene jeg skal ha over på telefonen skal fungere i en app som jeg har fått laget.

Alt funker fint bortsett fra at når jeg overfører mappen med filer fra skydrive. Bruker utrolig lang tid og finner ikke ut hvorfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...