Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

6tag er virkelig gjennomført! Jeg elsker den :)

 

Et litt artig tips: om man har Bing satt til standard søkemotor, kan man markere et hvilketsomhelst ord (f. eks på et nettside) og trykke på søkeknappen på telefonen. Da søker den etter ordet! Sikkert mange som vet det, men jeg var ikke klar over det før her om dagen :)

Nope, visste ikke...

Takk for tipset, veldig bra funksjon :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk en lumia 925 i dag, i store appen kan jeg ikke søke frem noe som helst. Jeg får bare "ingen resultater" dette også når jeg søker f.eks etter spotify eller wimp.

 

Tipper dette har noe med språk å gjøre da jeg hadde samme problem i win 8 på pcen, men der har man mulighet til å åpne opp for resultater fra alle språk, noe slikt finner jeg ikke i WP appen.

 

Forslag ?

Lenke til kommentar

Du har lagt inn Microsoft konto på mobilen? ;)

Hvilket land har du som område? Kan byttes til andre og tilbake, hender jeg bytter til USA eller UK for å sjekke etter apper som ikke kommer opp på Norge

Har en ms konto satt opp ja, slik at jeg har sync på onenote, skydrive osv.

 

Valgte vel Norge som plassering. Er det virkelig slik at de begrenser et allerede begrenset app marked ut ifra geografisk plassering? Wimp er jo et norsk produkt, og burde jo vært synlig.

 

Men takk for tipset, skal se om jeg for endret på det nå.

Lenke til kommentar

Appene må være tillatt i bakgrunnsoppgaver for å oppdatere

Ja, men det gjør de ALT for sjeldent. Dere har kanskje lagt merke til at Eposter kommer nesten med en gang (det står til og med "E-post er oppdatert"), men alle andre apps kun oppdateres hvert ~20. min. Megaplagsomt! Alle tror nok at jeg er en skikkelig klyse fordi jeg er så treg med å svare på whatsapp og snapchat!

 

 

EDIT: WhatsApp kommer med en gang også

Endret av Kirchhoff
Lenke til kommentar

Problemet er jo at apps ikke dukker opp i lista over ting som kjører i bakgrunnen.

 

Inne på "advanced" ser man alle, men der er det ikke mulighet til å gjøre endringer.

Det er ikke nødvendigvis problemet. Mange apps bruker ikke "push notifications", da får de kun lov til å oppdatere seg hvert 20-30. min.

Endret av Kirchhoff
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Ja jeg fant de om jeg googlet de, men tungvint å gå via IE for å installere apps når man har en native store app.

Det ser ut som det er en feil med butikken i kveld. Jeg får heller ingen søketreff.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...