Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Følger det med egen sekk til 1520? :p

 

 

Jeg ringte Telenor. De er låst, men kan låses opp uten ekstra avgift på Telenor sin nettside.

 

Blir enten 820 eller 620 her, ble veldig usikker på hvilken av de.

820 er jo bedre på de fleste områder, så hvis du ikke bryr deg om den fysiske størrelsen så hadde jeg valgt den. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Denne kommer i fargene rød, gul, hvit og svart. Veiledende pris i Norge er satt til 5700 kroner. Forventet salgsstart her til lands er 16. januar, 2014.

 

Fortsatt lenge å vente.....

Hvis jeg bestiller den f.eks fra USA, er det noen begrensninger på den modellen i forhold til den som lanseres her?

Lenke til kommentar

Hei, Jeg har en Samsung Ativ S som jeg kjøpte nå i høst. Er veldig fornøyd med den men ofte slår den seg av uten grunn. Det skjer når den ligger ubrukt en periode, eller ligger til lading. Da må jeg starte den på nytt og taste inn pin kode.

Jeg har ikke funnet noen innstilling som styrer dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er et fenomen jeg har opplevd med alle Windows Phone 8 telefonene jeg har brukt, har brukt med Samsung Ativ S, her opplevde jeg vell dette type 1-2 ganger i uka. Med Nokia Lumia 920 så opplevde jeg ofte problemer, og enkelte ganger så måtte man kjempe en tapper kamp for å få den på igjen i det hele tatt. Nokia Lumia 925 har fungert mye bedre men det er fremdeles tilfeldig avslutninger av telefonen type en gang i uka av uforklarlige grunner. Nokia Lumia 1020 har jeg testet for lite til å vurdere da jeg nå har 925 som telefon nr.2 fremfor 1020.

Lenke til kommentar

Trist at vi må vente til januar med å få kjøpt 1520... Må ha ny tlf asap, da min 920 er temmelig kaputt etter ett brutalt møte med gulvet... Knust glass, fotolyset funker ikke...

 

nesten så man kjøper seg en billig-lumia inntil da.

Da har jo Telenor 2 gode tilbud nå, hvis du bruker Telenor. ;) Mens du venter.

Lenke til kommentar

Da må jeg starte den på nytt og taste inn pin kode.

Jeg har ikke funnet noen innstilling som styrer dette.

I starten hadde enkelte Lumia920 samme problemet. Det var relatert til 4G, så å endre slik at den aldri brukte noe bedre enn 3G løste det problemet for de fleste. Så du kan prøve å endre det samme på din telefon. (For enkelte er det en akseptabel løsning, f. eks. har jeg alltid wifi tilgjengelig, eller 3G holder)

 

Evt. kan du deaktivere pinkode på telefonen. Da går du ikke glipp av samtaler og meldinger om den skulle restarte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...