Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

1520 får 6" skjerm... Litt i overkant;) satser på en 4,5 eller 5" med full HD snart.

 

hvordan samarbeider feks en lumia 920 sammen med Windows surface Rt? Planlegger å kjøpe meg en slik en for litt kontorbruk, surfing etc hjemme, men vil gjerne at alt av bilder etc fra telefonen min skal over dit automatisk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lumia 800? Vel, 800 har ikke Windows Phone 8. Den har dårligere skjerm, mindre skjerm, mindre power, et hinsides dårligere kamera og er tregere..

 

800 ser dog nydelig ut, men det gjør også 1020. :)

 

At Lumia 800 ikke har WP8 er jeg (smertelig) klar over. Det lå i kortene at 800 skulle få WP8, men det ble 7.x i stedet. Siste oppdatering er WP7.10, fremdeles med redusert lydnivå. Dette gjør telefonen nærmest ubrukelig for meg.

 

Alt i alt virker det som et godt valg for en jobb-telefon, 1020 altså, selv om jeg sliter litt med å se hva jeg får med 1020 som ikke 925 har (sett bort fra kameraet).

Lenke til kommentar

Finnes en beta-app også, kommer stadig noen endringer i den før den "offisielle"

http://www.windowsphone.com/s?appid=93da5d29-daf0-4783-9ed5-a87b33247ec6

 

Jippiiiiiii, har fått sporingsnummer på 1020'n, skal komme i morra :) :) :) :) :)

 

Kommer meg ikke inn på windowsphone.com jeg. Har vært slik i en uke nå.

"Noe gikk galt, og vi kan ikke logge deg på akkurat nå. Prøv på nytt senere."
Lenke til kommentar

1520 får 6" skjerm... Litt i overkant;) satser på en 4,5 eller 5" med full HD snart.

 

hvordan samarbeider feks en lumia 920 sammen med Windows surface Rt? Planlegger å kjøpe meg en slik en for litt kontorbruk, surfing etc hjemme, men vil gjerne at alt av bilder etc fra telefonen min skal over dit automatisk:)

 

Bare å legge til SkDrive kontoen på Surfacen så laster den ned alle bildene du laster opp dit :)

Hvis du kobler telefon til med USB så er det en app som lar det synkronisere bilder, filmer osv. :)

 

Finnes en beta-app også, kommer stadig noen endringer i den før den "offisielle"

http://www.windowsphone.com/s?appid=93da5d29-daf0-4783-9ed5-a87b33247ec6

 

Jippiiiiiii, har fått sporingsnummer på 1020'n, skal komme i morra :):):):):)

 

Har utrolig lyst på 1020, testet den ut i en butikk her i Finland og den virket utrolig solid og kameraet selv i en opplyst butikk var overlegent kameraet på 920en min, var nært at det ikke ble nedsmelting av kreditkortet der og da ;) Men synes desverre at 5000kr er litt for mye for en telefon som egentlig bare er en 920 med et bedre kamera. Så skal prøve å holde meg i skinnet til det kommer ut en telefon med 1520 lignende specs bare med en skjerm i litt mer håndterlig størrelse 4,5 til 5" :)

 

Og en siste edit: Ser ut til at WP selger bra i Europa nå, bare 1% bak iPhone i Tyskland http://www.kantarworldpanel.com/Global/News/Windows-Phone-nears-double-digit-share-across-Europe

Endret av Steinegal
Lenke til kommentar

 

Har utrolig lyst på 1020, testet den ut i en butikk her i Finland og den virket utrolig solid og kameraet selv i en opplyst butikk var overlegent kameraet på 920en min, var nært at det ikke ble nedsmelting av kreditkortet der og da ;) Men synes desverre at 5000kr er litt for mye for en telefon som egentlig bare er en 920 med et bedre kamera. Så skal prøve å holde meg i skinnet til det kommer ut en telefon med 1520 lignende specs bare med en skjerm i litt mer håndterlig størrelse 4,5 til 5" :)

 

Og en siste edit: Ser ut til at WP selger bra i Europa nå, bare 1% bak iPhone i Tyskland http://www.kantarworldpanel.com/Global/News/Windows-Phone-nears-double-digit-share-across-Europe

Måtte bare :p

Har 920, men kameraet ble bare for fristende. Vet at forskjellen ellers ikke er stor, muligens bedre batteritid pga amoled + 2 GB minne...

Byttet abonnement samtidig til et med 6gb i mnd. første året.

Men på fakturaappen står det 100000 MB :D (etthundretusen MB)

Lenke til kommentar

 

Rart at det finnes andre youtube apps som funker da.

Google fjernet også engang i tiden Metrotube. Men er du ikke ening at det er gøyere for Google å blokkere Microsoft direkte enn en stakkar utvikler?

 

rediger: Åpent brev om saken.

 

Og ikke overraskende oppdaterte Microsoft nettopp appen til å heller bli en link til YouTube Mobile...

 

Endret av doffen45
Lenke til kommentar

Det var da snodig, testet nå og fikk logget rett inn.
Er ikke noe med cookies eller noe?

 

Hmm, jeg kom inn etterhvert med IE, men ikke i Chrome.

 

 

Da var 1020 White bestilt fra Telenor. Syns det var en grei deal med 499,- i mnd for 6gb og fri bruk:)

 

Grats, jeg har den hvite selv og den ser mye bedre ut i hånden enn på bilder. Skal sies at jeg prøvde først å skaffe den gule men den var utsolgt. Jeg angrer dog ikke på at jeg endte opp med hvit.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

 

 

 

Hmm, jeg kom inn etterhvert med IE, men ikke i Chrome.

 

 

 

Grats, jeg har den hvite selv og den ser mye bedre ut i hånden enn på bilder. Skal sies at jeg prøvde først å skaffe den gule men den var utsolgt. Jeg angrer dog ikke på at jeg endte opp med hvit.

gleder meg til å få den nå:-)er spent på kameraet, hvordan det er i forhold til min 920:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med Windows SkyDrive her? Virker som mapper og innhold andre deler med deg ikke blir tilgjengelig lokalt med verken Windows Phone 8 eller Windows 7 eller Windows 8 sin SkyDrive applikasjon?

 

Syntes dette virker som en snodig begrensning men det virker faktisk som at når jobben deler en SkyDrive mappe til meg så kan denne KUN aksesseres via Skydrive.com og ikke via verken Windows Phone 8 sin app, eller Windows 7 / Windows 8 sin app, eller via min lokale SkyDrive mappe i Windows. Den er jo en noe snodig og litt tragisk begrensning.

 

Klarer riktig å få mappen den opp i Windows via ymse, helt "uoffisielle" metoder men dette kan da ikke være nødvendig for å få noe såpass enkelt til å fungere logisk?

Lenke til kommentar

Fikk min gule i dag :)

Kameraet er helt rått :D

Tok bilde av en sag i full gang og kan lese hva som står på bladet... :p

telefonen min ble sendt i dag. Er spennt på å ha en hvit tlf for en gangs skyld. Har stort sett hatt svarte telefoner.

 

gleder meg villt! Mest pga kamera, som var grunnen til at jeg kjøpe den. Tar mye bilder med telefonen når jeg er på farten, av sønnen min, kjæresten, fisketurer, jobbsammenheng, etc!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...