Gå til innhold

Skal , skal ikke. Savnet gjenstand , muligens inni madrassen. Gå amok?


Magnolian

Anbefalte innlegg

Har seg slik at jeg har klart å rote vekk en gjenstand som betyr mye for meg. Jeg husker ikke nøyaktig hvor jeg la den, men mistenker jeg stappa den inni sengemadrassen for 1 år eller mer siden. Her om dagen drev jeg å løftet på senga å da hørte jeg en ting som ramlet fra ene siden til den andre , inni ! Jaja tenkte jeg, kansje den er inni ?

 

Jeg forteller å viser bare gjenstanden om jeg finner den . vist ikke er jeg redd det for alltid vil bli en uløst gåte. Ligger den ikke inni senga er den stjålet.

 

Så , skal jeg rive opp hele forbanna senga for å finne denne "mystiske" gjenstanden? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ved å poste et slikt spørsmål på forumet så er det tydelig at du ønsker å rive opp madrassen.

Svaret sier seg nemlig selv når du gjør dette, da ingen av personene som svarer har noe forhold til madrassen din eller verdien av denne.

De driter nemlig i om du ødelegger madrassen din bare de får vite hva du "lokker med".

 

So go ahead, tear it up. Det er akkurat det svaret du kommer til å få, og jeg antar også at det var det du ønsket siden du postet et slikt spørsmål.

Lenke til kommentar

Ja , selvfølgelig. Poster i OT kategorien også . vil rive opp madrassen , men ikke vist jeg ikke har nok støtte :p

 

Edit;

 

Spretta opp ene siden nå , still nothing. men ser at skummet inni og fjæringene ligger i flere lag.

Endret av Magnolian
Lenke til kommentar

Da har jeg spretta opp ca en halv meter på kortsidene å langsidene. all fjæringen gjør det relativt vanskelig å kjenner der jeg vil kjenne. Mistenker gjenstanden har kilt seg fast mellom skummgummi å fjæringene en plass. men kjenner håpet forsvinner jo mer jeg leter

 

Senga er fra 2002. relativt slitt å sliten ja :p fått et ganske heftig søkk midt på så er egentlig ikke noe å ta vare på.

 

Prøver å sprette opp slik at jeg forsatt kan ligge på den 1 måned eller 2 til.

 

Flere hint : bedriften solgte også effekter i andre kategorier en det gjenstanden min er ;)

Lenke til kommentar

ene hullet :

 

 

 

bilde fra innsiden :

 

 

 

:) hehe

 

Kommer til å partere senga totalt før jeg kjøper ny. må vel bestille varebil for frakte den på dynga. klarer hvertfall ikke leve med at gjenstanden evt KUNNE ha vært inni , også finner noen andre det på dynga.

 

Edit:

 

Vil fortsette å lete framover. hver lille krik og krok!

Endret av Magnolian
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...